Sauli Niinistöstä tulee isä taas jälleen uuden vaimon kanssa. vaimo jo 5 kuukaudella raskaana. onko niinistö valmis isäksi?

Avainsanat: sauli niinistölle perheen lisäystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 11:57

Huhupuhetta.Toimittaja sekoili.

Kysyjän kommentti

KIITOS TÄSTÄ PARHAASTA VASTAUKSESTA. joo huomasin sit jälkeen päin kun oli kysymyksen laittanut että ei se pitänytkään paikkaansa. että se sit siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 19:21

Tottakai on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 19:25

Sitä ei enää kysytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 19:32

Ikäähän hänellä jo on, mutta eiköhän se isänä olo onnistu. Tuolla iällä kyllä ne yöunet ovat aika tärkeitä, joten toivoa sopii että vaaveli antaa isipapan nukkua yönsä rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 19:33

miksei muka olisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 19:45

Varmasti ollut jo monen monta vuotta,ei muuta kuin ONNEA SALELLE!Onhan ensimmäiset jo aikuisia.lisääntykää ja täyttäkää maa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 20:01

Saulin ikäinen mies jos kukaan on valmis isäksi. Ja kun kokemustakin on jo ennestään, niin eiköhän mene ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 20:04

Itse en enää olisi ihan varma jaksaisinko enää, vaikka olen Saulia huomattavasti nuorempi.
Hänellä on toki aivan toisenlaiset lähtökohdat, mutta aikaa varmasti vähemmän. Jos hänet vielä valitaan presidentiksi, niin miten paljon ehtii lastaan edes näkemään?
Töissä sitä kyllä nuoremmatkin isät joutuvat käymään.
Mikäpä tuossa, jos ikä ja terveys riittävät. Onnea heille. Sitä tarvitaan myös paremmissa piireissä.

Lisätty: 23.05.2009 - 21:48

Uutinen oli ankka. He eivät odota lasta.
www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=1689357

www.iltalehti.fi/viihde/2009...2_vi.shtml

Lähteet:
iltikset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 20:20

Saulin yksi avioliitto on päättynyt dramaatisesti,
suotakoon suomen parhaalle politikolle vihdoin onnea myös tuolla saralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:05

Onhan Sauli ihan hyvä isäksi, kokemustakin on jo siitä tehtävästä. Onnea vaan uuden perheen odotukselle. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:26

Onnea tulevalle isille ja äidille,perheen perustaminen on avioliiton tarkoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 22:08

Turha nyt onnitella tulevaa isää,kun ei olekkaan tulossa isäksi.
Olisi kyllä varmaan ollut ihan hyvä isä pienokaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 22:31

siis se on jo isä? niin miksei olisi valmis?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 22:44

siis se on jo mies? niin miksei olisi valmis? miten tää menee? kyl mulki leikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 08:51

Uutisankka Niinistön vauvasta sai alkunsa nimisekaannuksesta :
www.hs.fi/politiikka/artikke...22?ref=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 09:05

tuosta luin tv 4 txt teevestä, että oli serkaannus, mutta kyllä varmaan sauli on ihan hyvä isänä, onhan hänellä jo kokemusta, joten onnea vain jos on aikeissa isäksi tulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:30

Eiköhän se ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 13:48

Minusta Niinistö pilasi maineensa naimalla lapsivaimon.Tehkööt mitä lystää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 17:10

se oli erehdys.. ei oo ei tuu, vaik mistä sen koskaan tietää jos siemen jo itää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 17:32

No tottamaar Sauli on hyvä isä. Ei epäilystäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:01

Ankka oli,mutta kait hän hyvä isä on.