Kalenterista lisää,onko sulla puhelinnumerot paperilla,sillä jos vikaa telefooniin,häviää aika monta numeroa,vai muistatko niitä?

Avainsanat: puhelimen muisti numerot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 17:42

Suurin osa numeroista on osoitemuistiossa siltä varalta, että puhelin hajoo tai häviää, ja samalla menisi numerotkin. Pitäisi ajan tasaistaa se osoitemuistio. Joillakin on numerot muuttuneet.

Kysyjän kommentti

Jep,jep,niin pitäis minunkin vanhanaikaisesti kirjoittaa ylös ne,sillä jos puhelin häviää,niin yleensä samalla menee sim-korttikin,eiks vaan ja puhelimeen tallennetut numerot...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 17:27

Ei ole paperilla, ei muualla kuin puhelimessa. En edes niitä muista. Muutaman kerran on pitänyt kännyaikanani haalia numerot uudelleen kasaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:27

Joitakin numeroita on myös puhelinkirjassa,pitäs olla kyllä kaikki,jos sattuu jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:39

joskus kirjoitin kaikki paperille, mut ei mulla kyllä enää oo sitä paperia.. mä luotan ettei ne hävii ja jos hävii hankin ne jotenkin uusiksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:58

Luotan tekniikkaan.
Vain kerran on hävinnyt puhelimen muistissa olleet tiedot huollon yhteydessä. Kortilla olleet säilyivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:09

puhelimessa kaikki.. mutta jos hukkuu, löydän ainakin osan muualta kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:17

puhelimessa kaikki (ehkä parisataa turhaakin numeroa kun ei ole tullut siivottua) , varmuuskopio puhelimen muistista läppärillä, ja sen varmuuskopio ulkoisella kovalevyllä, luulisi riittävän ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 19:24

telefoonissa ja enirostahan niitä saa, jos kapula lopettaa toiminnan.
sekä muistiossa PC:llä.

www.eniro.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 19:27

Ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 19:27

On minulla osoitekirja jota pidän ajantasalla muutosten tapahtuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 20:40

Kaikki on puhelimessa ja sim-kortilla,
pari on päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:09

Sim-kortille olen ne tallentanut, saahan ne sitten sieltä. Yhden numeron omani lisäksi osaan ulkoa. Pulaan en ole toistaiseksi joutunut, en ole kadottanut puhelintani eikä mitään katastrofia ole tapahtunut. Sim-kortti on hyvä paikka tallentamiselle, yritän aina muistaa sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 22:33

Puhelimessa kaikki numerot tallennettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 08:42

Ne lähettää luetteloita monta kappaletta,vuodessa.Ei muita tallenteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 09:24

nyt on tärkeät numerot lompakossa, kävi niin , että unohdin kännyn kotiin ja olin turuus , minun piti soittaa miehelleni mistä hän hakee minut,mutta arvakkaas muistinkos hänen numeroaan, tai hänen työnumeroaan, no enpäs tietenkään, ei siinä sitten muuta, kuin menin tyttäreni kampaamoon joka oli ihan eri suunnalla missä itse olin , no onneksi hän oli töissä ja sain soitetuksi miehelleni, mutta tiedättekös minkä huomion tein kun siellä epätoivoisena etsin puhelinkoppia, kas kummaa , mutta eipäs niitä ollutkaan, ainakaan nillä kulmilla millä minä kävelin ja niitä etsin...milloinkas ne ovat katukuvasta hävinneet, olen varmaankin jo niin paljon maalaistunut , että en ole ennen moista seikkaa huomannutkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 14:03

Tärkeimmät ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:07

Vaan puhelimella... kerran ne katosivatkin, mutta enpä ole siitä vissiin viisastunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:48

Mulla on varalta kaikki numerot paperilla koska en niitä kyllä muista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 12:01

Paperilla on. Olen kerran onnistunut osan numeroista kadottamaan, olipa urakka löytää kaikki ja tallentaa sekä mpuhelimeen, että sim-kortille ja sit vielä paperille.
Paperithan ei ole koskaan hukassa . . . ;)
Vain oman numeron muistan.