Latasin juuri yhden kuvan Napsun sivuille. www.napsu.fi/files/images/R/...umbnail.jp

Oletteko olleet Raatteen tiellä ? Ajakaa sitä kautta, jos liikutte siellä päin tulevana kesänä. Vaikuttava muistomerkki ja upea museo ! Käykää ihmeessä vaikka vartavasten !

Lisätty: 23.05.2009 - 16:54

Yritän uudelleen: www.napsu.fi/user/3985/matka...kuvat/1885 Nyt pitäisi näkyä.

Lisätty: 25.05.2009 - 12:19

Kuminaamalle: kysymyksessä onkin Raatteen tien muistomerkki, ei itse tie. Käypä katsomassa kotiseutujasi !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 16:13

no tuo hurjatan kuva löytyy
www.napsu.fi/matkailu/matkak...teen%20tie

saatan alkavana kesänä käydäkkin

Kysyjän kommentti

Muistomerkin keskellä soivat pienet kilisevät kellot tuulessa. Tunnelma siellä vetää hiljaiseksi: Miksi ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 15:40

Laitatko linkin uudelleen...mulla ei ainaskaan tuo avaudu. Olen ollut siellä, mut katsoisin silti.

Lisätty: 23.05.2009 - 15:48

Ai onko se kuva siellä matkakuvat sivulla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 15:44

Ei avaudu linkkisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 17:12

Karun näköinen paikka, mutta karuja olivat asiat joita siellä tapahtui. En ole käynyt siellä, mutta tuosta kuvasta päättelin sen karuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:06

enpä ole käynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:25

Ei ole tullut käytyä, enkä luultavasti tule menemäänkään pelkästään tuon muistomerkin takia, ellen muuten satu kulmille.
Kävin viime kesänä El Alameinissa josta minulla olisi laittaa tällaisia kuvia, www.panoramio.com//photo/14269424 mutta en ole saanut aikaiseksi. Tylyä on ollut sielläkin. Oletko käynyt siellä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 19:22

Outo tie minulle, mutta jo on kivikasa poikineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 09:36

en ole tuolla paikalla käynyt, no paljon on paikkoja käymäti , mutta olipas siellä kiviä poikineen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 14:07

Olis mukava nähdä paikka omin silmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:08

Meillä koto puolessa oli raatteen tie siinä 10 kilometrin päässä,siellä tuli ajeltua silloin monesti.Se ei ollut kyllä tämä tie mitä meinaat.