Nyt feispuukkaajille mahdollisuus puukkailla itse PAAVIN kanssa,verkkoportaali Pope2you,näkee videoita Ratzingerin matkoista ym.

Itse en kuiteskaan sen takia kirjaudu FCn.

Avainsanat: pope2you facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 11:29

en mä aio feisbuukkailla paavin kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 11:30

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:31

olen kyllä naamakirjassakin, mutta en nyt taida ottaa paavia kaveriksi , no eipäs hänkään minua uskoisin...no jos toisin menee ilmoitan tiedotteen , sit koko napsukansalle... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 12:09

Paavi saa etsiä muuta seuraa. Mulla on tämä Napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:19

En nyt aio sen paremmin alkaa paavinkaan kaveriksi. Olen muitakin torjunut kaveripiiristäni. Facebook on oikeastaan ihan turha juttu, mutta toimii siinä mielessä hyvin, että lapseni ja muu lähipiirini tietää sieltä, missä kulloinkin liikun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 16:49

ei edes tämä huokutus riitä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:14

On jo profiili, pitääkin kattoa tuo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:16

ei edes tämä huokutus riitä ..sama vastaus vähäviisaan kanssa.