Aiotko katsoa syksyllä alkavan DIILI-ohjelman?Poikani on siinä ja kuvaukset kestivät yli 8 viikkoa.

Lopputulosta en tietenkään voi paljastaa,se on kiellettyä ja siinä on uhkasakkokin.Mutta voin kertoa teile,että olen tosi ylpeä pojastani.

Avainsanat: diili-ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 11:28

www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto...omi?878780
tuollahan siitä ohjelmasta jo mainosta on.

Onnea Äidille!
Tottakai ainakin yksi osa täytyy katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 11:27

hyvä vinkki ,,juu katson , olen seurannut nuo amerikan diilit joka jakson , niin toki pitää nämäkin katsoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:30

en aio katsoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:34

Jassoo,meinaan katsastaa ja onnea ylpeälle äidille,peukut pystyyn pojalle.
Kiva,kun vinkkasit,viimeksi jäi näkemättä Smen pelkokerroin,jossa oli kaksi ns.tuttua tyttöä,kertoivat filmauksesta jälkikäteen,mikä harmitti hiukan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:07

Voit olla ylpeä lapsesi saavutuksesta ! Onnea vaan kovasti ! Luulen, että Diilit ja muut sarjat jäävät tulevanakin syksynä vähemmälle seuraamiselle, koska olen taas paljon poissa Suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 12:07

Katsoin aiemmankin Diilin, ja aion katsoa myös seuraavan. Niin koti- kuin ulkomaisenkin. Trumpin Diili alkaa jo kesäkuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:30

En aio katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 13:22

Sun poikas häviäis näille naisille, katso TV2 tänään klo16.10

Tuskin en tiedä olenko hengissä enää syksyllä.

Lisätty: 24.05.2009 - 10:31

Kuulun nääs siihen ikäryhmään joita on varsinkin sunnuntai hesarin kuolleita osiossa paljon ja jopa nuorempiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 15:17

en katso mitään sen kategorian ohjelmia,eivät kiinnosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 16:53

koko ohjelmaformaatti kuuluu siihen kategoriaan jota en katso enää edes uteliaisuuttani, on olevinaan parempaakin puuhaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:03

en ehkä olisi katsonut mutta nyt kun tiedän, että siinä on "tuttuja" pitääpä katsoa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:17

En ole diili ihmisiä olenkaan,sinä kyllä voit olla ylpeä pojastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 19:13

Ei ole minun mieleiseni ohjelma, mutta täytyy sen verran vilkaista minkä näköisen pojan olet maailmaan saattanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:04

Toivotaan ettei hän kopioi ainakaan muiden vastauksia.
Kiva kun ilmoitit - en varmasti katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:23

No en vissiin kato, kun en oo aieminkaan kattonu, mut, jos sattuu kaukiksen näppäin osuun sille kohil sillon, niin voinpa vilkastakin... ei voi tietää...hmmm.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 22:51

Jätän teidät ihan oman onnenne nojaan ja olette varmaan ansainneet toisenne. Ai kun kun iljettää tuollainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 22:55

Voihan sitä nyt katsoa,kun poikasi on siinä. En varmaan muuten katsoisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 01:56

Jospa nyt tulisi katsottua tää Suomen Diili. Katson, joskaan en ehdi seuraamaan mitään sarjaa jatkuvasti telkusta. Milloin se alkanee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:34

En taida kattella ohjelmaa, ja tottakai on salaista mitä käy, ethän sinäkään saa tietää asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:14

Nyt ku mainitsit, voisin kattoakkin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:10

En ainakaan tähän asti ole katsonut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:48

En katso tuollaisia ohjelmia.

Lisätty: 26.05.2009 - 14:42

Jaa.. tuo oli tuollaista, Sarasvuolla oli aiemmin vastaavanlainen ohjelma. Ei kiinnosta pätkääkään, ei edes aika riitä tuollaiseen, on parempaakin TV-ohjelmaa olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:27

En ole aiemmin seurannut tollaisia ohjelmia. mutta voi olla jos ei ole muuta tekemistä että voisin katsoa kiinnostuksen vuoksi. jos sun poikasi on siellä. mutta eikö siihen ole vielä aikaa. voi sit unohtuakin katsomatta.