huomenta napsuväki..ja hyvää viikonloppua, sekä erittäin kinkkinen kyssäri..Mitä tekisit jos tilillesi tulis vahingos 10 miljoon.?

näin kävi uusseelantilaiselle pariskunnalle ja nyt heitä etsii kansainvälinen poliisi..he pakenivat siis...itse en jaksais koko loppuikääni pakoilla, joten ilmoittaisin pankille...väärästä talletuksesta ja siinä toivossa , että he sitten antais vaix vaan 1 millin rehellisyydestäni , kun en niitä kätkenyt enkä itseäni.. :)

Lisätty: 23.05.2009 - 11:25

vielä lisäys, että olen niin koti-ikävöimään, et en pystyis olemaan loppuikääni erossa lapsistani ja lastenlapsistani, enkä otosta ja onnistakaan saatikas tästä rakkaasta kodistani ja kotimaastani..joten onnellinen ja köyhä, kuin upporikas ja onneton..

Lisätty: 23.05.2009 - 11:29

tuo summa oli paikallista dollaria ja 4,4 miljoonaa euroa....palisanterin kyssäriin vastaus...

Avainsanat: raha kätkentä pako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 11:18

uskon sanontaan " varkaalla on lyhyet jäljet".. eli joskus se paljastuisi. Kyllä selvittäisin asian ihan kirkkain silmin. Enkä jaksais ja välittäis lähteä maanpakoonkaan.. en millään:) köyhänä kotona on parempi

Kysyjän kommentti

olen kansas ihan samaa mieltä ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 11:18

Keräisin kimpsut ja kampsut ja häipyisin huitsin nevadaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:21

Samoin tekisin kuin Gristalli,pitäisin mölyt mahassani ja pikasesti tiettyä reittiä pitkin tiettyyn paikkaan,aivan satavarmasti.Liika rehellisyys on pahasta;vitsi vitsi!!Ihan sillä periaatteella,kaikki tai ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:23

Minä varmaan saisin sydärin, ja miettisin sairaalassa viimeisillä voimillani, että eikö olisi tuollainen mäihä voinut käydä nuorempana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:23

Pyörtyisin. Sen jälkeen selvittämään kelle ne rahat kuuluvat. Jos olisinkin voittanut ne ihan isse...pyörtyisin uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:23

Sain taannoin vahingossa 1400 € tililleni eräästä firmasta,
tietenkin otin yhteyttä, koska olisihan se paljastunut ennenpitkää.
Lahjukseksi sain firman t-paidan.

Oliko se dollareita vai euroja?
1 NZD = 0.443 EUR

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:31

huomena ja samoin sinulle :) en mä tiedä mitä tekisin.. ehkä ton jutun jälkeen olisin rehellinen ja kävisin poliisilla tai pankissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:58

On minun oikeustajuni mukaan pankin moka!
Tämän jutun mukaan pariskunta oli hakenut 10 000NZD lainaa ja pankki työnti parin päivän päästä rahaa tilille. Olisvat maksaneet heti sen lainansa pois ja olleet hiljaa.
Kyllä ne pankkiirit osaa kusettaa kaikkia valtiosta lähtien. Nähtiinhän se edellisen laman aikaan niiden mählintä. Taas meni veronmaksajien rahoja miljardeja "bigmoneyn" taskuihin.
On mukamas pankkisalaisuus, ettei niiden rikoksia kukaan pääse selvittämään!

Napsun valuuttalaskuri 1 NZD = 0.443 EUR

Lisätty: 23.05.2009 - 12:06

Pankkeihin ei kannata köyhän edes soittaa kun sekin on maksullinen palvelu.

Lähteet:
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...3_ul.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 11:58

Soittaisin välittömästi pankkiin ja kysyisin mistä rahat ovat tulleet. Tiedän, että voittoja eivät voisi olla. kun en osallistu mihinkään arvontoihin, tai muihin peleihin. Rehellisyys maan perii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:05

Avaisin ehkä tilin jossain Mikämikämaassa. Tai vaikkapa Egyptissä. Sinne sitten katoaisin lopuksi elämääni. Aavikolla on tilaa...Ai ai, kun olisi lokoisaa... Leppeä tuuli vain puhaltelisi ja lukuisa joukko palvelijakomistuksia hoitaisi taloani ja puutarhaani. Banaani roikkuisivat puissa, taatelit ropsahtaisivat aurinkolavitsalleni ja kauniit kissat venyttelisivät patiollani. Uima-altaassa soliseva vesi kutsuisi kylpemään...Salaisessa osoitteessani eri nimellä sitten tapailisin perhettäni ja kaikkia tuttaviani, kukaan ei koskaan löytäisi minua sieltä, ei edes napsulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:10

Rupeisin selvittämääm mistä se on tullut,että saisin selville mihin ne voisin palauttaa.Rehellisyys maan perii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:31

nauttisin vahingosta, niin kauan kuin mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 14:28

Pitäisin rahat itelläin pari viikkoo ja leikkisin rikasta, ei huolet painais ei rasittuis polla... ja sit kiltisti kaikki palauttaa takas:( Löytöpalkkioo kyl oottelisin, kuinhan kävis, eikös se oo 10%, hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 15:20

en varmaan huomaisi sellaista ,katson niin harvoin saldoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:01

kertaalleen on tullut yhden vieraan ihmisen palkka neljän kuukauden ajan mun tililleni (ei sentään miljoonia), pari kertaa oli jo tullut enenkuin huomasin, en tehnyt mitään, jäin vaan odottelemaan, neljännen jälkeen tuli pankista kutsu pullakahveille (ja selvittelemään mitenkä saisivat 'väärät rahat' pois tililtäni - ei sekään ollut ihan helppo juttu (pankille))

jos rupeaisi miljoonia ilmestymään, pitäisi varmaan miettiä parempi strategia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:42

Keräisin rakkaani kokoon ja sitten lähtisimme jonnekin missä päivä paistaa aina ja ilma on kirkas ja lämmin. Mitään en silloin jäisi täältä ikävöimään, rakkaissani on elämäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:20

Luin tuon samanjutun lehdestä,en kyllä tietäisi mitä tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 19:12

Kiroisin kuin turkkilainen. Kuka piru pelleilee persaukisen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:12

Kaverille tuli aikoinaan 43.000mk. Ei uskaltanut nostaa niitä ja varmaan ihan järkevää, seuraavana päivänä oli tilillä taas 11.50mk. En itse tekisi mitään, ei tarvitse päteä muiden rahoilla, eletään omien resulssien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 22:35

Sehä olisi tosi suuri järkytys,mistä rahat on tullu.
Ei sellaista voi minulle tapahtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:37

Yrittäisin nauttia rahoista mahdollisimman kauan. Varmaan lähtisin ainakin matkalle törsäilemään,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:13

Törrrrrrrsäisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:17

Viikon loppu meni jo eikä osunut kohdalle.