Itse olen sitä mieltä että se olisi hyvä koska silloin Huippujoukkeet/pelaajat saisivat kansainvälistäkokemusta ja liigojen tasoero parantuisi/tasaantuisi. Sen voisi esim pelata vaikka niin että mestari ja 2:seksi sijoittunut pelaisivat nykyisessä Chl:ssä

www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekk...05/883126= lue lisää täältä sekä Mtv3:sen tekstitv:stä s.237

Lisätty: 23.05.2009 - 11:29

Sori Gristalli mutta olen vasta tullut ja en oikein ymmärtänyt tota lisäys hommelia. Itse olen tätä mieltä: Huippujoukkueet+ pelaajat vastakkain = Kansain välinen Huippuliiga. Toivottavasti tämän vähän selkensi kysymystäni

Avainsanat: eurooppa liiga

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 11:20

hyvähän se on että mahdollisimman moni joka kiekkoa harrastaa pääsee mukaan peliin, ei se ole mielekästä penkillä vain istua, ja siksi mitä enenmän noita pelejä järkätään sen paremmat ovat mahikset, mutta samaa mieltä kakien pelejen kans ja niiden harrastajien..esim. potkupallo..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 11:17

Varmaan olisi hyvä,mutta sun kysymyksesi oli vähän sitä sun tätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 11:55

Tuota, tuota, mutta mikä tässä on se kysymys.?????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:13

Vastasito mahdollisesti johonkin kysymykseen ja se lipsahti tänne ompeluseuraan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:33

Liikaa liigoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 15:03

Minusta olisi taas hyvä, että nuo liigajoukkueet kautta maailman tarttuisivat välillä toisenlaiseen "mailaan" ja menisivät vaikka avustamaan sairaala-apulaisia siivoushommissa. Siellä niitä liukkaita pintoja ja kaukaloita riittää. Anteeksi vaan, mutta en ymmärrä, että aikuiset raavaat miehet ihan työkseen leikkivät jäällä ja kuluttavat aikansa ihan tyhjänpäiväiseen leikkiin. Anteeksi, anteeksi kaikki jääkiekkofanit, mutta minä näen asian näin ! (Nyt kyllä joku suuttuu ???)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:18

Linkki ei johtanut yhtään mihinkään. Jos viitataan johonkin naurettavaan eurooppaliigaan, niin unohda, se tuhoaa kotimaisen sm-liigan sekä kiekon kokonaan.