Rattijuoppojen ratsaaja kärähti itse ratista

Tosin jo vähän vanhahko jutturnwww.uusisuomi.fi/ulkomaat/41...se-ratista

Avainsanat: päivän paras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 17:05

seura tekee kaltaisekseen - onkohan tuo pahastikkin tarttuva tauti?

Kysyjän kommentti

Tämä tapahtui Japanissa. Ei meillä Suomessa tulisi kuuloonkaan tälläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 10:42

tässä sitä nähdään kyllä noita rattista kärähtäneitä on täällä suomessakin ...poliiseis nimittäs..
ja olipas täs uutinen , että palomies syttytteli tulipaloja jotta töitä riitääis.....et näin..ihmisiä me kaikki , mutta silti teko ei ole mitenkään puolusteltavissa....joten tuollaisten oikea osoite on vankila...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:09

no just joo!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:19

Joopa joo.Kaikki ihmiset ovat vain ihmisiä ja erehtyväisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:16

Viina on viisasten juoma. Poliiseilla on vähän kyseenalainen maine tuossa mielessä, yksi osaa lukea ja toinen kirjoittaa...VITSI VITSI ! Suomalaiset poliisit ovat arvostettua ja ammattitaitoista porukkaa ja kunnioitan heidän työtään suuresti ! Alkoholi on nautintoaine, jos nauttii sitä, niin sitten ei nautita ajamisesta. Ihan yksinkertainen juttu. Jos otat, et aja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:46

Ei sovi yhteen aja ja nauti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 19:10

Pahakos tuo, mutta tiedän papin joka teki kaikkea muuta mitä katekismuksestaan opetti. Ryyppäsi, kävi vieraissa jne. Viralta hänet sitten taidettiin loppujen lopuksi ennenaikaisesti laittaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 19:11

Onhan tuo sellainen juttu, on niitä tapahtunut täälläkin päin aika paljon.
Parempi kuin että ei sano missäpäin, muuten tulee harmia. Kyllä ne
polisiisit ovat samanlaisia kansalaisia kuin muutkin, heidät yleensä nostetaan
korkeamalle korkokkelle ja silitellään päätä sitten sanotaan että toista kertaa saa niin tehdä.

Lähteet:
Oma näkemys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:13

Voi ei! :'D