Minuu kiukuttaa tämä tv-ohjelmien koordinointi,katsokaa tän illan ohjelmatarjontaa.Joka kanavalla jotakin,Roomasta,katsottavia

leffoja ym.ym.Vertaa perjantai-illan ohjelmaan,jolloin ei tule mitään?!.Ei auta vaikka olis tallentava digi,pitäis olla kaksi!

Avainsanat: tv-ohjelmat lauantai-ilta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 17:10

koordinointi on varmasti ongelma, tuskin siihen kukaan vakavissaan pyrkiikään, taistelu sieluista, tai paremminkin silmäpareista on raakaa, ja kun kun joku löytää vetonaulan, sitä muut heti apinoimaan

- tämä kaikki katsojan parhaaksi, uskoisitko? -

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 10:24

samaa manasin minäkin, miksei niitä ohjelmia voida laittaa tasapuolisesti, eli jotain hyvää joka päivälle....katsottavaa siis...ja noita uusintoja uusinnanpäälle, kohta lähtee tv lupa uusintana takaisin liittenä vain , että maksu suoritettu viime elokuussa, ja nyt lähetän tästä suorituksesta vain uusinnan eli kopion . piste..olen niin vihainen ... :( ...uusinnoista nimmittäs...ja koko tv tarjonnasta nykyisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:40

Tuleehan sieltä ainankin Karpon parhaat ja biisikärpänen,mutta tosiasia on kuitenkin,et ohjelma tarjonta on surkeeta joka kanavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:11

mulla ei oo mitään ongelmaa.. katon lauantaisin vaan formulan aika-ajot jos ne tulee, ja naisten maailman ja senkin yleensä nauhotan ja katson myöhemmin :)
ja kyllä perjantaina tulee enemmän ku lauantaina, esim kaunarit, salkkarit, tuntemattomat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:21

Olen samaa mieltä,telkkarista ei tule yhtikäs mitään kunnolista katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:26

On digiboxeja joihin voi tallentaa pariakin kanavaa yhtäaikaa :)

Se on ihan sama mitä telkkarista tulee, nääs nääs koko talossa joku vika, kukaan ei näe yhtikäs mitään telkkaristaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:46

Ihana Rooma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 15:09

Seuraan nykyisin niin vähän TV-ohjelmia, että täältä Napsusta kuulen tuoreimmat uutiset. Siis joitakin ohjelmia on nyt sitten päällekkäin, eihän siinä ole mitään uutta. Kai se on samanlaista kilpailua eri kanavien välillä kuin esim. eri kauppojen tarjouskilpailut suunnilleen samoista tuotteista. Ehkä mainoskanavien palkkiot perustuvat katsojalukuihin, siksi kilpaillaan kaikesta. Itselleni mieluisimpia ohjelmia ovat juuri matkailuun liittyvät dokumentit. Niitä jaksaisi katsoa vaikka koko illan. Ehkä kaltaisiani on paljonkin, koska niitä on jopa päällekkäin eri kanavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 19:07

Ja kun taas kesän koittaessa noita vakkarisarjoja jää tauolle, niin laitetaampas samat alusta uusintoina.