Huomenta rakkaat napsulaiset! Valaiskaa nyt minua mitä napsun sivuilla on tapahtunut? Mikä kuohuttaa?

Oli niin kiireinen työviikko ja se opiskelijan näyttö vastaanotettavana etten juuri napsuilemaan ehtinyt. Joten en oikein tiedä mitä napsussa on tapahtunut? Koetetaanhan olla immeisiks´ ja huolistaan voi kertoa eikö niin. Ei surra eikä säikähdetä pienistä..tosin joskus pienikin voi tuntua liian suurelta, mutta kuitenkin. Maailmalla tapahtuu suuria, kauheitakin asioita, mutta säilytetään Napsu-rauha. Jos olen loukannut jota kuta niin kertokaa suoraan. Mie niin haluaisin, että kaikilla ois hyvä.

Lisätty: 23.05.2009 - 08:01

Mitä ruokaa tänään? Millainen sää teidän kulmilla? Mitkä on fiilikset?
Täällä paistaa aurinko ja näyttää tulevan kaunis päivä. Mie innolla siivoan, kuuntelen lintujen liverrystä ja lähden iltapäivällä aloittamaan tämän kesän mökkikauden. Eilen llalla meidän rannassa ne tölökät soutelivat ja joutsenet kuhertelivat paratiisisaarellaan. Kyllä kesä on ihanoo..."suulen skiiner ja fogelit tsungaa"...vae mitenkäs se nyt meni...

Avainsanat: mielipiteet suhteet tunteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 08:56

Huomenta Rakas Mariaana!
Olen todellakin pahoittanut mieleni siitä, mitä Lennulle tapahtui.
Jotain pientä sain osakseni minäkin, joten heitin kysymyksen, josko samanlaista ilmaa olisi enemmänkin, vaikka en kyllä sitä tahtonut millään uskoa.
Sinua ei taatusti kukaan syytä mistään. Minä se ilkimys olen, jos joku vakkareista sellainen on. (Pidän itseäni jo vakkarina, koska olen ollut täällä varsin aktiivinen lyhyen "urani" aikana):
Pyrin esittämään "toisenlaisia" kysymyksiä, joten varmaan joku on vetänyt herneen nenään enemmän tai vähemmän syvälle. Anteeksi heiltä. Se kai oli minulta ihan tarkoituksellistakin.
En ymmärrä, miksi joitakin kismittää näinkin lyhyessä ajassa keräämäni pisteet. Siihen osasyyllisiä olette te rakkaat napsulaiset, sillä olen saanut teiltä tuhansia pisteitä parhaista vastauksista, mistä olen suuresti ihmeissäni ja tuhannesti kiitollinen!
En minä noita pisteiden kadehtijoita säikähdä, joten antaa tulla vain, jos on tullakseen.
Kiitos kysymästä, tänään aion pitää pikku paastoa, koska rakkaani tarjosi parina päivänä minulle niin hyvää ruokaa, että alkoi vyötä kiristämään.
Sää on mitä parhain ja mieli sitä samaa. Siivotakin pitäisi, mutta ei pahemmin innosta. Pitäisi ehtiä hankkimaan tavaraa seuraavaan rakennusprojektiin ja maanantaiksi täytyy saada eräs tarjous paperille.
Mökille ei nyt juuri ehdi, mutta se ei lintuja haittaa. Ei ne minulle laula.
Venekin on vielä pihassa, mutta vien sen vaikka viikolla, kunhan kiireet vähän hellittävät.
Oikein hyvää kesäistä viikonloppua Sinulle ja kaikille muillekin!

Lisätty: 23.05.2009 - 09:37

Äläs nyt Kissanainen liioittele!
Minä vain kysyin, josko te olette kyllästyneet minuun.
Onneksi niin ei sentään ollut käynyt.
Pelastikohan minut se, että anonyyminä ei saa enää vastata? ;-)))

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 08:09

Ei täällä mitään vissiin ole tapahtunut, pojat vaan ärhentelevät toisilleen.On liian hiljaista täällä niin yöllä turhautuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 08:41

huomenta.. ei mikään kuohuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 08:52

Huomenta sinulle ja kaikille muillekin.
En oikein ymmärrä mistä tuo eilinen alemmuuskompleksi tuli kun jo pudotuspisteistä keskusteltiin. Kyllähän täällä niitä ärhäköitä vastauksia on, ja olen huomannut muutaman vastaajan kohdalla sellaisen hieman ylimielisen otteen koko touhuun. Heidän annan olla omassa arvossaan, mutta nämä meidän pojat eivät sitten lähde täältä mininkään! Onko selvä!?
Mitäs me akat keskenämme täällä kanattaisimme ellei ole kukkosia käskemässä.
Oikein iloista ja aurinkoista päivää kaikille meille maanmatosille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 08:56

MIhinkäs myö nyt mentäisiin? Kyllä muutama juttu pikkuisen ihmetytti, kun tulin keikalta ja katsoin koneelta napsun sivua, mutta en jaksanu reakoida siihen vielä ja pitää lukea tarkemmin, ennenkuin jaksan ottaa kantaa. Olkaa tytöt rauhassa, eiköhän kaikki järjesty normaaliksi taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 09:30

Ei mitään vakavaa. Pojat mittelivät kai keskenään. Ei tuosta oikein saanut selvää mistä oli kysymys. Molemmat uhkailivat lähteä pois Napsusta. Jospa se vaan olikin tarkoitus, että saadaan vähän eloa tähän napsuiluun.

Lisätty: 23.05.2009 - 09:33

Sää on märkä, vetinen, harmaa mutta ei tuulinen eikä aurinkoinen. Syömisestä en tiedä vielä mitään. Ehkäpä syön eilisen lihakeiton jämät pois. Tämä siis vastauksena lisäkysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:38

Ehkä olen tyhmä tai sitten liian vanha, mutta en ymmärrä, mistä tässä "mittelössä" on oikein kysymys. Kirjoittamalla jää asioiden hienosäätö vähäisemmälle, ja viesti voidaan tulkita väärin. Varsinkin, jos ei tunne toista ihmistä, niin näin voi käydä. Ilmeet lieventävät usein sanomisiamme, mutta nyt nekin puuttuvat. Pitäisiköhän jokaisen viestin perään vielä erikseen kirjoittaa "Vitsi vitsi "

Lisätty: 23.05.2009 - 10:22

Hyvää huomenta kaikille ! Olen vielä yöpaidassa, koska täällä ei ole ketään muita, ihanaa !
Päivän menu: Kaurapuuroa ja omenasosetta, jugurtti, maksapihvejä ja perunoita, vihreä salaatti, iltapäivätee, mätitahnavoileipä, illalla luullakseni makkaraa pihagrillissä paistettuna. Ruokajuomina maito, mahdollisesti avaan valkkaripullon, saa nähdä, aperitiivina madeiraviini ja semmosta.

Lisätty: 23.05.2009 - 10:24

Ja fiilikset mitä parhaimmat. Säätila : ohutta yläpilveä...tuuli käy järveltä päin, koivun oksat liehuvat tuulessa, täytyy varmaan mennä pihalle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:41

Huomanta.Ei täällä mitään erikoista ole ollut.Minua kuohuttaa,kun riitelin poikani kanssa aivan mitättömästä asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:04

gristalli nyt pojan luo ja haliin , sekä pyytään anteeksi ei lastenkasn saa riidellä, jää niille paha mieli ikiajoiksi jopa....kivahan tuo on että porukkaa on täällä ja tosi hyvä , että noita uudistuksiakin tuli, kyllä minun mielestäni tänne me kakki mahdumme tälläisinä kuin olemme, itseäni harmittaa suunnattomasti nämä minun kirjoitusvirheet joihin törmään..mutta älkää te välittäkö eikhän, toivon vain vain , että ymmärrätte edes jotain mitä yritän sanoa..kiitos siitä ja kaikesta muustakin, olen niin iloinen napsuystävyydestänne , että tietoisesti toraa tänne en halua aiheuttaa, mutta toki minulle saa sanoa pahastikkin, mutta voiskos sen sanoa vaikka tuol minun omassa napsussa omat mielipiteet....nyt aloitan tämän päivän reippaana ja iloisena vaikka ei aurinko paistakaan , sitä samaa jokaiselle teille ystäväin , hymyillään ja nautitaan.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:06

JOO,näin on,valtakunnassa kaikki hyvin!Pientä kuohuntaa shampanjalasissa,ei sen kummempaa...
Lisäsin mun mokan kyssäriin,tunnustan ja kärsin ihan omissa nahoissa=nenässäni ;-).
Hymiöitten sijaan vois olla tosiaan vaikka se vitsi,johonkin kyssäriini laitoin varmuuden vuoksi kaksi kertaa vitsi,vitsi,mutta ei se auttant,armottomasti oli otettu vakavasti,taikka sitten ei,vaikea tulkita tekstejä,yleensä.
Lauantaita napsulaisille!Sateisen yön jälkeen ulkona ihanan raikas tuoksu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:19

olen yhtä "pihalla" kuin sinäkin:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:47

Kuohuviini kuohuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:12

Hurjaa menoa tosiaan, itekkin tulin tänne vasta äsken