Partnerinhakulinjatko parhaita?

En itse usko.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 09:12

Jokunen poikkeustapaus on, että sieltä on löytynyt se partneri, yksi ainut ja oikea. Omasta mielestäni (hiukan kokemusta) sinne on pesiytyneet kaikki enemmän tai vähemmän epäonnistuneet yksilöt. Kyllä tällainen yleinen keskustelupalsta on paljon parempi. Siksi kai tätä mieltä, kun en partneria halua.

Kysyjän kommentti

Kiitos mielipiteestäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 02:24

Olen seurannut parin naisen ystävänhakua ja tullut siihen tulokseen, että perinteisillä menetelmillä ei tule läheskään niin paljon epäonnistumisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 02:41

Mahdollisesti? Ei ole omaa kokemusta enkä ole kiinnostunutkaan. Raha löytää paremmankin paikan kuten ruokaostokset jne. kaupan kassaihminenkin voi olla se jota palstoilta etsii tai... Toki tuo Pirskatti pitäisi laittaa kopiokoneen läpi kun molemmat kärsimme ikärasismista. Kiva musta kissa on aina vaan 13v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 03:09

Ei ne todellakaan ole kiinnostavia. Ei ole kyllä oma kohtaisia kokemuksia, mutta mainoksia on netti täynnä ja aina niihin törmää halusi tai sitten ei. Kyllä se jostain muualta mielestäni on haettava.
Täytyy todeta, että ollaan vähän samanlaisia kuin kalat ovat, esimerkiksi äitihauki, joka oli tyttärensä kanssa ahvenruohojen takana katselemassa, kun ohi mennä viipotti isokokoine vaappu. Äiti tuhahti vihoissaan tyttöhauelle:
– Tuon huoran matkaan isäsi lähti viime kesänä, eikä ole vieläkään tullut takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 07:44

En itse oikein usko niihin hakupalstoihin...sen verta olen kokeillut vuosia sitten ja nyt seuraillut vierestä toisen kokeiluja. Olen sitä mieltä, että kumppani löytyy ihan muulla tavoin ja muualta. Nettiseurustelu on ehkä enempi ajanvietettä ja se on niin helppoa nykyisin monestakin syystä. Toisille se sopii ja tokihan oikeita suhteita on syntynyt sitä kautta ja tulee edelleenkin niin tapahtumaan. Oma henk.kohtainen mielipiteeni on, että ei kiitos, ei sovi minulle. Tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:29

En tiedä mitään nettiseurustelusta. Siihen aikaan,, kun minulla oli "haku päällä", käytettiin perinteisempiä menetelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:43

Ei kiinnosta tippaakaan ne linjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:20

en ole linjoilla ollut, enkä usko sinne nyt tällä hetkellä menisinkään, mutta ei saa sanoa en ikinä, no perinteiseen treffijuttuun uskon minäkin, mutta hyvä minun sanoa , ku non tuo ukkokulta vierelläni käyskentelemässä joten , suon jokaiselle omansa löytyvän eikä kait sillä väliä ole, miten sen löytää, kunhan vaan rakkautta ja kunnioitoistu yhteen hiileen puhaltaesssa on..oma mielpide....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:49

Kaikille tarpeensa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 22:47

En usko että sieltä kautta löytyy elämänkumppania.
Reissu kaverin olen ottanut netin kautta. Oli tosi mukava reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:19

Luomumenetelmät rocks!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:22

Ko. menetelmää ei ole koskaan tarvinnut käyttää... kysyntää on ollut muutenkin ja vakaa , pitkäaikainen parisuhde voimassa .
Kummallisia juttuja olen noista kyllä kuullut.

Lisätty: 27.05.2009 - 15:15

Mikään "oikeata" eli pitkäaikaisempaa kumppania sieltä ei varmaan löydy.Partnereita sen sijaan saattaa löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:43

Eipä kiinnosta minuakaan ne palstat. Hakekoot jotkut sieltä seuraa jotka haluavat.