Pudotusäänestys Napsuun? Pitäisikö täällä olla pudotusäänestys? Äänestäisittekö minut ulos, jos täällä olisi pudotusäänestys?

Lupaan noudattaa tulosta.
Kiitoksia kaikille jotka olette valinneet vastaukseni parhaaksi!
Hyvää jatkoa kaikille!

Lisätty: 23.05.2009 - 02:15

Terve Papiti!

Kiitos, että tulit vastaamaan kysymykseeni.

Täällä liikkuu vahvoja huhuja siitä, että jotkut saavat hyvin ikäviä viestejä toisilta. Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Täältä pois lähteneet henkilöt ovat pahoittaneet mielensä ja poistuivat vapaaehtoisesti. Heidän kanssaan minulla ei ole ollut mitään riitaa päinvastoin ovat avoimesti siitä minulle kertoneet. Siis miksen minäkin lähtisi. Tarkoitus vain ei ole häippästä ovet paukkuen, vaan minusta on hyvä esittää asiat rehellisesti täällä ja julkisesti. Olen täällä olevista epäkohdista jo lähettänytkin viestiä napsun valvojalle ja ilmoittanut mielipiteeni sinne.

Voidaan sopia se tässä ja nyt, että täällä on pudotusäänestys ja minä olen ainoa ehdokas. Ei se minua mitenkään loukkaa ja monen muun ei tarvitse siihen ehkä vastemielisesti alistua. Olen valmis lähtemään.

Hyvää jatkoa sinulle ja kaikille muillekkin! : )

Haluasin tietysti käydä joskus katsomassa mitä täällä oleville kavereilleni kuluu. Mutta totuushan on se, että käyttäjätunnukseni poistetaan käytöstä ja salasanani tietysti. Enkä oikein halua olla minään vakoilevana ”oliona” ( siis sitä olioohjelmointia ) sen jälkeen täällä.

Aikansa kutakin sanoi pässi kun kaulaa katkaistiin!

Kiitoksia ja Hyvää yötä kaikille! : )

Lisätty: 23.05.2009 - 02:53

En todellakaan ole suuttunut kenellekkään! Ei sen takia tarvitse huolta kantaa, Niin kuin aiemmin Timpalle kerroin, että tämä ei ole mikään tapaus:

STT
Amerikkalaisen kansalaisoikeustaistelijan Martin Luther Kingin murhasta tulee tänään kuluneeksi 41 vuotta. Kingiä ammuttiin päähän, kun hän astui hotellinsa parvekkeelle Memphisissä Tennesseessä. Hän oli kuollessaan 39-vuotias.

verrattava maata järisyttävä tapaus. Voit olla varma, että minulla ei ole sinua kohtaan papiti mitään huonoa tai negatiivista sanottavaa, niinkuin ei muillekkaan napsulaisille.
Päin vastoin, täällä on ollut hienoa olla. Niinkuin Timppa sanoi, mukavaa porukkaa kaikki ja erimieltä saa olla, koska ja se tarkoittaa muun muassa sitä että kuka tahansa voi ottaa oikeuden osoittaa mieltä toisin ajattelevia kohtaan.
Näitä vastaan me käytiin paljain käsin
koti.welho.com/elampen/kuvat...tankki.jpg
mukana vain
www.fiftyrecords.com/kauppa/...ov_iso.jpg
siis Suomalaiset kävivät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 01:02

Älä nyt sinäkin höppänä!

Lisätty: 23.05.2009 - 01:58

Emme kai me vanhat ja vahvat nyt anna itseämme vetää nenästä?

Lisätty: 23.05.2009 - 09:01

Huomenta kysyjämme. Älä missään nimessä lähde! Pliis, pliis.

Kysyjän kommentti

Toivon todella, että et lähde täältä! Lupaatko?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 01:00

Ehtoosti onttopohjaoy,vastasin tuolla Papitin pudotusäänestys-viestissä samalla sullekin,mikä prkleen joukkopako ykskaks yllättäen uhkaa Napsua.Mä lähden nyt nukkumaan,silläkin uhalla,että Napsu on aamulla tyhjä,kaikki napsuttelijat häipänneet.Öitä!

Lisätty: 23.05.2009 - 10:14

Huomenta onttopohjaoy;huomaan ettei Napsu ole tyystin tyhjä,mutta en minäkään tosiaan soisi,että häippäset.Ikävää oli huomata Lennunpoistuminen takavasemmalle Napsusta,mutta sillehän emme me voi mitään.
Syy miksi, kysäsin siitä anonyymien viesteistä,kun niistä ei ole takeita,mutta että/jos/kun napsulaiset toisilleen,merkeleellistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 01:14

Joidenkin mielestä varmaan pitäisi, koska liikkuu vahvoja huhuja siitä, että jotkut saavat hyvin ikäviä viestejä toisilta.
Eräs hyvin sympaattinen henkilö pahoitti mielensä ja poistui vapaaehtoisesti.
Kyllä minä äänestäisin sinut ulos, jos täällä olisi pudotusäänestys ja olisi pakko joku äänestää pois ja sinä olisit ainoa ehdokas.
Jos olisi muitakin, niin tehtävä vaikeutuisi huomattavasti. ;-)
Hyvää jatkoa sinulle ja kaikille muillekin.
Kyllä minä ainakin käyn täällä edelleenkin ainakin noiden viestien perusteella, mitä minä sain vastaavalla kysymyksellä. Henkilökohtaisia viestejä en ole vielä uskaltanut avata...

Lisätty: 23.05.2009 - 02:16

Kerroit jokin aika sitten pitäväsi rivitanssia esittävistä oravista. Tämä miellyttänee myös? rutube.ru/tracks/671751.html...c656b94cc8

Lisätty: 23.05.2009 - 02:20

Hetkinen! Luin vasta nyt lisäyksesi. Aiotko siis todella lopettaa napsuilun? Älä nyt leikistä suutu. Jos suututkin, niin pidä edes tunnuksesi voimassa, niin pääset moikkaamaan jos mieli tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 02:15

Ei. Tämä on kaikille avoin ja rikastuttaa elämää. Tää Napsu pidetään kyllä pystyssä.Toki jokainen tekee ratkaisunsa itse omasta ei toisien puolesta. Olen mielestäni niin julkisesti esillä poislukien tuota Suuren Taiteilijan kuvaa, että täällä varmastikin tunnistetaan mikäli tuttava on kyseessä.Ps. Napsun väki on tuttavaporukkaa ja toivon että meillä on yhteinen hiili johon puhalletaan ja yhteiset nyyttikestit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 08:21

ei pitäisi,en pudottaisi.Onnea jatkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:13

Anteeksi vain , nyt en ymmärrä mikä teitä mättää???????????????
Kyllä minäkin olen tietoinen yhden pois jäännistä ja sen nyt ei pitäisi liikuttaa koko porukkaa?
Jos haluatte äänestellä ulos ihmisiä, niin menkää hiekkalaatikolle ja pistäkää tikkari suuhunne ja räkää nokkaanne kuin pikku tenavat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lopettakaa tuo helskutin löpinä, jos ei ole muuta kirjoitettavaa, niinunohtakaa koko juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:27

Mistä olet nyt noin loukkaantunut ? Onko minun viestini ollut sellainen ? En ainakan ole tarkoittanut loukata ketään, vaikka vastaukseni saattavat olla usein sitä sun tätä. Sinun vastauksiasi on ollut mukava lukea, olet antanut perusteellista tietoa kysyjille. Kiitos myös parhaaksi valitsemastasi vastauksestani, se aina lämmittää mieltä, kun on "voittanut" yhden erän tässä leikissä. Oikeastaan kiellän sinua jäämästä pois. Onko selvä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:53

Ei ihmeessä sellaista.Varsinkin sinun vastauksesi kysymyksiin ovat erinomaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:09

eiii eiiii eiiii eiii et saa jättää meitä et, et et, voisitko nyt ottaa vaikka koe aikaa ja katsoa mitenkäs sinä täällä viihtyisit vielä kerran jookosta jookos..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:24

ei mitään äänestyksiä, tää on kaikille vapaa temmellyskenttä.. ja kukaan ei ole toinen toistaan paree.. kaikki vaan mukaan! ei tätä kannata niin vakavasti ottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:38

Kaikki vaan mukana sivustolla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:17

En pudota, plussaääni täältä +