Jos ei tuosta, niin mistäs sitten?

Elämä rupea hymyilemään. Itse olen jo yli 20 vuotta purskahtanut nauruun tämän kuullessani.

Lisätty: 23.05.2009 - 00:44

Voi harmi ettei linkki toiminut. Kysymyksessä on kuitenkin Heikki Kinnusen kappale Iltaravit.
Yritän vielä saada sen tänne. Ei onnistunut, mutta laittakaa googleen hakusanaksi iltaravit ja sieltä löytyy linkki mistä kuunnella,

Lisätty: 23.05.2009 - 00:45

www.youtube.com/watch?v=gH6kYh3dxQM

Lisätty: 23.05.2009 - 01:11

Taitaa se toimia sittenkin. Oli jokin häiriö silloin kun varmistin.

Avainsanat: http://www.youtube.com/watch?v=gh6kyh3dxqm

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 07:12

"Mikkelin kittaaja" Kinnusen iltaravien loppukaneetti on kohillaan, Knut Aas. Kyseinen poliisimies oli aikojen alussa Hannu Mikkolan kyydissä Helsinki rallissa ja taitaa olla ainut ralli mihin on osallistunut ja voittivat vielä.
Satuin olemaan ratamestarin autossa ja kiersimme lenkin ennen kilpailijoita. Tauolla odotimme kärkipään lähtijöitä sinne. Oli polliisipällikkö sanaton tauolla ja kanteli vapisevin käsin kahfeensa pöytään. Ihan kuin olisi pelännyt ja ollut muissa maailmoissa?
Sitten aikanaan maalipaikalla sai jo sanan suustaan; "En olisi uskonut että autolla voi mennä noin lujaa ja vielä tietä pitkin".

Kysyjän kommentti

Kiitos. Nyt ymmärrän miksi KA oli mainittu tuossa kappaleessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 00:51

Pitä paikka,Kinnunen osaa huumorin esittämisen.YouTube on kyllä ihan mahoton paikka,kaikkea löytyy,kaikkia hassun hauskoja vanhoja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:54

Kinnunen oli aikanaan hyvä,mutta enää ei jaksa naurattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:52

Loistava näyttelijä on Mikkelin Heikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 16:22

On sillä Heikillä sellasta huumoria,että naurua piisaa.
Kerren oli meidän pikkujouluissa esiintymässä,pitämässä hullun hauskaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:16

Ihana ukkeli. :)