Onko teistä (nimestänne) tehty laulua?

Minun nimeni on virressä.

Lisätty: 23.05.2009 - 00:29

Nyt alkoi mietityttää nämä rallit... Eero Piirron yksi ralli on ylitse muiden.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 00:38

En ole ainakaan kuullut.
Miehistä tehdään ka paljon vähemmän lauluja kuin naisista?
Itsestäni tehtiin kyllä aikoinaan laulun pätkä penkkareihin.

Kysyjän kommentti

Kiitos, Totta mitä sanoit. Pojastani on tehty laulu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 00:26

Hauska kysymys Ida,on muuten jokunen ja se on mukana yhdessä kansanrallissa,
nyt kun aloin ajatella asiaa ;-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 00:30

Monessakin kappaleessa. Usein iskelmä kappaleissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 03:14

Esko Rahkonen: Marja (säv. ja san. Unto Mononen). Philips 1966.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 07:22

Minun nimestäni on laulanut Danny, sua kutsun laululla rakkauden Maarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:44

Ei laulua, ellei Helkavirsiä pidetä lauluina. Kantelettaressa on nimeni muunnoksena Mariasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:55

On.Dannyn laulu:"Sua kutsun Maarit".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 10:17

On kyllä yhdessä rallissa ainakin, eikä kovin mairittelevassa yhteydessä. Setäni lauloi sen kerran minulle, kun olin 14-vuotias. Ikäni mä muistan sen.Inhoan sitä laulua ja melkein aloin inhoamaan setäänikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:25

on joku vanha ralli.. kuulin sen hiljan radiosta kun tuli ohjelma naisten nimillä olevista lauluista. Hämmästyin itsekin, en ollut koskaan enne kuulluit:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:53

Onhan noita tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 14:09

Kyllä on tehty ja tulee aina nuoruus mieleen kun kuuntelen sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 16:35

No ei oo, kun ei nimee oo miul almanakas, jos ois, niin silloin ees voinneet hokata, jotta tuost mimmesthää myö laulu väsätään:) Tosin sellasii lauluin kyl ollunna, jot yhen kijaimen heitto ollunna, jota pidän sellasena, et miustahan se laulu kertoo...heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:23

En ainakaa oo kuullu ku muissa kappaleissa ku Anssi Kelan "Milla" kappaleessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 10:06

en nyt kylläkään muista, oiskos mitään lauluja tehty...ei kait, mutta laitan lisää jos kuulen..jonkun nimestäni laulavan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:38

Kylläpäs on, "Oi Emma Emma, oi Emma Emma sä lupasit olla mun omani"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:15

Anne... eipä taida olla? Jos on, niin ilmotelkaas!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 12:42

minun mielestäni maritasta on mutta minun nimeni on kahdella t- kirjaimella en kyllä muista että olis laulua tehty.