Onko meillä nyt jonkinlainen väsymys kun negatiiviset ajatukset tulee mieleen?

Mutta hei - ei me masennuta vaikkei elomme olekkaan aina kuin pääskysten,
jotka lentävät hyönteisessä ilmassa suu auki!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 23:34

En usko sen olevan väsymystä, vaan elämän kokemusta. Silloin huomaa herkästi niin iloiset kuin vähemmän iloiset asiat. Mutta eihän meitä vanhoja tai nuoriakaan jyrätä noin vaan. Kyllä me jaksetaan rynniä eteenpäin positiivisella mielellä, vaikka elämä välillä kolhiikin.

Kysyjän kommentti

Kiitos, taisit ymmärtää mitä tarkoitin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 23:23

Iloitse kesästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 23:36

kyllä nyt olen aikas väsy, kun klo on jo 23.35 ja nukkumatti jo houkkuttelee ylisille, jot toivotan kaikkille hyviä öitä ja huomenna taas pirteenä , kuin peipposet...täällä txt,mme....öitä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 23:40

Piristäisikö laulu " Elämä on täynnä kyyneleitä"?
Kuuntelin sitä autolla ajaessani ja tuumin, että onpa synkkä laulu, mutta ennen kuin se loppui, aloin jo nauraa, että ei se nyt sentään ihan noin mene.
Kaikkia ei voi miellyttää, enkä itse edes pyri siihen. Sitä kyllä vähän ihmettelen, että jos ei jostain pidä, niin miksi se pitää hänelle kertoa?
Minä ainakin aion olla hyvällä mielellä koko kesän vaikka väkisin! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 00:29

www.youtube.com/watch?v=xskN5IApXdQ
Tässä sulle Papiti valoa synkkyyteen ;-) ja muillekin!

Kaikkia ei todellakaan voi rakastaa,eikä tarvitse;onko sulle joku sanonut jotain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:22

Kyllä lähellä puolta yötä onkin väsynyt. Yritin katsoa Pianon, mutta siinä vaiheessa kun sormet napsuivat poikki, katkaisin TV:n ja menin nukkumaan. Uni paras lääke on, sanotaan laulussa. Aamulla kaikki on toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:57

Kyllä olen aika väsynyt,mutta johtuu muista syistä.Ei Napsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:26

kevät väsymystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 14:15

Aamulla ei huvittannu mikään,kun satoi vettä kun saavista kaataen tuki ihan masennus.
Aamupäivällä Ida sai minut piristymään,että päivä oli pelastettu. Kiitos vaan Ida....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:39

Mie olen ainakin onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:20

En tiiä, ittellä asiat ainaski oo ja koo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 14:52

En tunne väsymystä ja asiat ovat kohdallaan. Itsehän voi vaikuttaa niin moneen asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 12:03

kyllä on