Pudotusäänestys Napsuun?

Pitäisikö täällä olla pudotusäänestys?
Äänestäisittekö minut ulos, jos täällä olisi pudotusäänestys?
Lupaan noudattaa tulosta.
Kiitoksia kaikille jotka olette valinneet vastaukseni parhaaksi!

Lisätty: 23.05.2009 - 03:53

Siis tämähän on vain minulle tyypillinen kysymys. Ei uhkaus , ei vaatimus eikä mitään muutakaan vakavasti otettavaa. Saatte itse sitten aikanaan äänestää parhaan vastauksen. Minä en osaa valita parhaita vastauksia omiin kysymyksiini. Tuskin tähänkään? ;-)))
Anonyymithän täältä muuten jo "äänestettiin" ulos...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 22:54

eihän me nyt sinua pudoteta täältä pois , miksi ihmeessä..ihmettelee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 22:52

Eiköhän joku muu jouda lähteä ennen sinua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:57

No ei varmlla sinua pudotettaisi. Minut voisi pudottaa. Kun on tullut niin paljon nuoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.05.2009 - 23:00

Miksi tuollaista ehdotat? Minä en ainakaan sinua pois äänestä, en ketään. Tämähän on vapaa maa eikä niin vakavasti saa ottaa asioita että järki pitää tulla ensin. Itselläni ei ainakaan (paljoa) ole pahaa sanottavaa kenestäkään. Jos minulle on oltu kärkkäitä, niin itsehän sen olen aiheuttanut.

Lisätty: 22.05.2009 - 23:15

liisukka me köytetään kiinni, ettei vaan karkaa itse!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 23:03

Alkaa tuntumaan sille, että me vanhat joudetaan täältä pois. Negatiivista palautetta tulee jatkuvasti pieninä vihjeinä. Mutta en lähde kuitenkaan, enkä toivo Papitinkaan lähtevän. Sinähän olet aktiivinen, hyviä kysymyksiä ja vielä parempia vastauksia. Miksi haluaisit sen pudotusäänestyksen? Onko siihen joku kunnon syy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 23:22

ei pitäisi enkä äänestäisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 23:24

Jokainen lähtee ajallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 00:06

Hei Papiti,mikäs juttu tämä on?Nyt molen ihan äimän käkenä,pari tuntia poissa niin kaikki sikin sokin ja huiskin haiskin.Ei käit ketään huutoäänestetä tai pudotetakaan.Selitystä!

Lisätty: 23.05.2009 - 00:21

www.youtube.com/watch?v=xskN5IApXdQ
Tässä sulle Papiti valoa synkkyyteen ;-)

Lisätty: 23.05.2009 - 00:56

Ja nyt onttopohjaoykin,mikäs joukkopako tämä on?Nysse ei uskalla mennä nukkumaan ollenkaan,tätä menoa Napsu on aamulla tyhjä!?Mitäs mä keksin onttopohjaoylle soittaa tai tuubihan ne soittaa,mutta mää voisin valita.Kyllä mä kuitenkin menen koisimaan,lähtekää kaikki prkle livohkaan,jos mielenne tekee.Hyvää yötä kuitenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 00:34

Mitä oikein tarkoitat? Selitä!!!
Miksi sinut pitäisi huutoäänestää pois????!!!!!!!
Kerro syyy!!! Ei kukaan täällä haluaisi ketään ruveta äänestämään pois, ellei ole täys toope ja valita kaikesta ja juorua ja mollaa toisia. Et oli mielestäni sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 00:50

En halua, että lähdet täältä. En äänestä lähdöstäsi, vaan lähden itse. Lupaan noudattaa tulosta.
Kiitoksia kaikille jotka olette valinneet vastaukseni parhaaksi!
Hyvää jatkoa kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 02:56

Hetkinen... Onko tämä jokin peli vai kanava kommunikoida ihmisten kanssa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 07:50

Ja huomenta. Minä olen pudonnut kärryiltä...luen täällä näitä kyssäreitä ja vastauksia ja en mie nyt ymmärrä mittään. Selittäkkee ystävät rakkaat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 07:52

Oletkos ottanut mallia "tanssii tähtien kanssa" pudotuspelistä, vai mistä moinen juttu on poikinut mieleesi.
En ketään äänestäisi ulos enkä sisään enkä jäähyllekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:18

Minun mielestäni kenenkään ei pitäisi tulkita mitään väärin. Ei Papitin, ei onttopohjaoyn eikä kenenkään muunkaan. Tämä kirjoitettu teksti on vain niin vaarallista luettavaa, siitä puuttuvat kaikki vivahteet ja se on helppo tulkita väärin. Osa meistä on enemmän tosikkoja kuin toiset, mutta sellaisiakin tarvitaan. Kyllä tämä napsuttelu on enemmänkin leikki kuin mikään kilpailu. Tähän mahtuvat kaikki kyselemään ja vastailemaan. Ei nyt saa suuttua. Minä taidan olla niitä vanhimpia tässä pelissä, muuta en ainakaan vielä ole saanut tarpeekseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:58

Ei mitään sellaista,enkä pudottaisi sinua missään tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 02:42

Ei keskustelupalstat ole mitään pelejä, ainakaan pudotuspelejä. Kaikilla on vapaa tahto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:20

Äänestäisin tyhjää', en jaksa tällääsiä. :o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 14:37

En nyt sinua mutta monta muuta jos olisi kyse jostain tositv:stä. Mutta onko tasapaksut kirjoittajat tärkeämpiä kuin itse asia eli viestit?

Lisätty: 26.05.2009 - 14:39

Todellisuudessa on haluaisi pudottaa ketään, meitä on moneksi...