Montako kertaa print-käsky suoritetaan?( Myös kaava mukaan!) For i:=1 to 200 do For j:=1 to i-1 do For k:=1 to j do Print "Hei"

Kuuluu diskreettiin matematiikkaan!

Avainsanat: diskreetti matematiikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 20:24

Ohjelmien lauseet suoritetaan peräkkäin ohjelman alusta sen loppuun, ellei ohjelmassa ... Ihminen muistaa, kuinka monta kertaa on tehnyt asioita. ...... do. Jos ehdot pitävät paikkansa, joka luupin jälkeen tulee tulostus ja jos ehdot ovat aina totta maksimi tulos on 200, jolloin tulostetaan "Hei". Jos mikään ehto ei toteudu minimi tulos on 0. Tämä siis esim. java kielessä ja c-kielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 20:46

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:01

Tee itse läksysi.Mutta se on 597.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:32

kyllä minäkin olen sitä mieltä että läksyt voisi tehdä muutenkin kuin kyselemällä vastauksia täältä,

mutta siitä huolimatta pidän jotensakin edesvatuuttomana tuollaisten täysin väärien vastausten esittämistä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:36

Samaa mieltä vähäviisaan kanssa, pitäis ajatella ensteks...

Ja kun ei oo kommentti/seurustelupalsta, niin vastatakin pitää, joten vastaus on: 0-199

Lähteet:
Mitenkäs se Napsun ylläpito tuol yhes kysymykses vastas: Jos ei vastauksestasi ole apua kysyjälle, jätä vastaamatta, sori et nyt tähän ite sorruin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 11:13

Ehk jotain tällaista? Mikähän tän kysymyksen merkitys nyt on?

count = 0

for i in range(1,200):
for j in range(1,i-1):
for k in range(1,j):
count += 1

print count

=> 1274196

Lisätty: 25.05.2009 - 11:15

Napsu poistaa Pythonin muotoilukoodit..