Onko kukaan napsulainen linkittänyt blogiansa Napsuun;näkyykö profiilissa siinä tapauksessa;vitsi,vitsi saahan siitä 200 pinnaa!!

Avainsanat: blogit napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 19:18

Linkitin heti, kun blogin aloitin; en pisteiden takia vaan siksi, että halusin napsulaisilta palautetta.

Lisätty: 22.05.2009 - 19:23

Sainkin kymmenen kivaa kommenttia, kiitos teille kaikille .

Kysyjän kommentti

Kiitos sointu,sulla muuten kiva blogi,oletkin lisäillyt sinne monen monta kuvaa!!Hyvin menee,jatka vaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 18:48

onhan varmaan moniakin, mutta se linkki näkyy blogissa (linkki napsuun) muttei päinvastoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 19:24

En ole sitä tehnyt vaikka olisi mahdollisuus linkittää kolmeenkin paikkaan,
ohjeet on selvät mutta antaa olla - ainakin toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 19:25

En viitsi niiden pisteiden takia alkaa tekemään blogia, saati linkittämään. Tuleehan noita pisteitä muutenkin. Ja kun ei ne pisteet ole niin tärkeitä. Eihän niillä mitään voi tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:27

en ole blogiini linkkiä laittanut ja olen nykyisin niin vähän sinne mitän edes laittanutkaan..jotta turhaan sinne on linkkiäkän laittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:05

Olen linkittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:40

en ole,.Ei ole jaksanut mainostella.