Nyt napsussa ei taida olla mikään kilpailu menossa vai mitä?

Ei ainakaan mainosteta täällä netissä sitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.05.2009 - 17:29

Ei taida olla, ja näinköhän tuleekaan, kun se edellinen aiheutti niin paljon eripuraa. Mutta toivotaan että tulisi, olisi taas jotain jännitettävää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 18:13

Ei ollut etusivulla mitään kilpailusta,talvikilpailu oli ja meni,mutta voisivat julistaa uuden ihan jännäyksen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 18:53

ei ole, eikä tulostakaan ole tietoa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 19:22

Saattaahan se tulla vaikka kesäksi. Niin, että syksyllä olisi arvonta. Odotellaan mitä tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 19:26

Eiköhän kohta tule, jos ei muuten niin voin laittaa frisbeegolfaiheisen kilpailun pystyyn,
ehkä se ainakin paria jäsentä kiinnostaisi...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 19:38

Osallistuisin mihin tahansa nettikilpailuun, jossa olisi palkintona kirjoja.
toivoo nimimerkki "lukeminen taas loppu ja kirjastoauto tulee vasta ensi viikolla"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 19:55

keskinäinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 20:57

Kilpailuahan on koko ajan pisteiden keräämisessä, pitäisi saada muut kiinni. Vaikka on aika mahdoton tehtävä. Mutta haluaisin professoriksi, olisi vain niin hieno titteli.
Luulen, että kilpailemme myös parhaan vastauksen antamisessa. Tuntuu tosi mukavalta, kun oma vastaus on valittu parhaaksi. Vaikka aina ei ole edes asiatiedosta kysymys. Minusta moni muukin voisi hieman pidempään perustella vastaustaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:13

ei oo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:31

jospas oikein hartaasti odotellaan saattaapi ylläpitö jonkin kilpailun meille antaakin... ja sitten kun se kilpailu tulee, niin pidän vieläkin enemmän peukkuja sinulle koira, josko sitten sinulla kävis tuuri...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:15

Toivotaan että joku kesäkilpailu tulisi.
Koirallakin olisi mukava napsutella kun ei ole koulua.
Olisi varmaan kova kilpailu-henki päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:06

Ei ole,mutta saisi olla,pysyisi motivaatio korkealla.