Lähteekö koululaisenne kesätöihin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:24

Menen kyllä :D

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kiva että olet saanut kesätyöpaikan, on kiva tienata vähän omaa rahaa. Mukavaa kesää sinulle niin työn kuin vapaa-ajankin merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 18:55

ei tänä kesänä ole lähipiirissä sen ikäisiä muita kuin kummityttö, sai kesäteatterista ihan kunnon roolin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 19:14

Lähipiirin lapset ovat niin pieniä vielä, etteivät töihin pääsisi eikä ole tarpeellistakaan. Viettäkööt kesälomaa, niin kauan kuin se on mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 20:51

Peruskoulun lopettava tytär haki kunnan kesätöitä. Saas sit nähdä, mihin paikkaan pääsee. Vanhainkodille haluaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:12

Joka kesä ovat entiset koululaiseni, nykyiset aikuiset olleet kesätöissä. Jos ei muuta, niin oman perheen yrityksessä "keikalla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:13

kyllä, molemmat.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:35

omat jo niin isoja, että on työt, mutta tyttären 12v ja 9v olen kosiskellut meille kantamaan klapei puuvajaan, vielä he eivät ole ehtineet, mutta ehkä sitten kesälomalla, sanoinkin että miettivät mitä palkkaa haluavat ..on täällä kaiken laista pikku askaretta tarjolla enemmänkin, jos vain jaksavat tehdä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:02

Voi kun ei ole enään selaisia koululaisia.
Kyllä kävit aina kesätöissä niin omat sekä tyttären lapset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:08

Lapset ovat jo kasvaneet aikuisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 19:05

Mieidä 19 vuotias poika on ollut nyt jo 2 viikkoa kesätöissä. se on ihan hyvä juttu.amattikoulusta sai jo luvan lähteä kesätöihin vähän aikaisemmin kuin viime kesänä.