Miksiköhän tämän sivuston nimi on juuri Napsu ? Onkohan se jonkun luojan koiran nimi, vai viittaako napsutteluun koneella ?

Napsu tuntuu kyllä vähän lapsenomaiselta nimeltä, joku parempikin olisi voinut olla. Sivusto on muuten ihan kelpo, mutta nimenä voisi olla vaikka Tietäjät, tai Kysyjät, tai vaikkapa Lamppu tai Näppis tai ihan mikä vain muu. Ehdottakaa sivustolle uutta nimeä, jos vaikka vaihtaisivat vielä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.05.2009 - 17:07

Tuolla jo aikoinaan on mietitty samaa. Taisi jäädä epäselväksi.
Nimi on ilmeisesti keksitty silloin kun tämä sivusto on avattu meille käyttöön.
Ylläpito jos huomaisi tämän ja tietäsi kertoa hieman lisää.

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/1749

Kysyjän kommentti

Lisätietoa olisi tosiaan kiva saada. Jotenkin tuntuu lapselliselta (ja taitaa ollakin), kun mainitsen kirjoittelevani Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 17:10

No saatohan se olla ihan random-juttu,tai jonkun elikon jne nimi..Who know?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 17:22

Enpä tiedä mistä "Napsu" on nimensä saanut, mutta voisi olla vaikka hiiren napsuttelu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 18:23

Tosiaan on kyselty ennekin,mun lyhyehkön Napsu-uran aikana,mutta ei selvinnyt mistä nimi on.Taitaas olla tosiana koneella napsuttelusta tai hiiren napsuttelusta.Uuden nimen keksiminen olisikin aika urakka,minust voi olla ihan hyvin vaikka Napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 19:12

Napsu on ihan hyvä nimi. Tähän on jo tottunut. Alussa se vähän tuntui oudolle. Mutta ei nimen vaihtoa nyt, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 19:30

Helppo ja ytimekäs nimi, helppo muistaa osoite vaikka ei tulisi koneelta valmiiksi.
Ihan hyvä nimi, kaikkien helppo tulla mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:41

eihän nimi miestä pahenna jollei mies nimeä, sanoo viisas kansa...joten itse aatelin tuon nimen johtuvan naps, naps äänestä, ja hyvä nimi on napsu..ei kannata suotta vaihtaa, mutta anna sinä tälle napsulle jokin lempinimi ja laita se suokikeihisi..kerro minulle sitten minkä keksit...itse voisin sanoa tätä APUKSI , kun täältä saa aina apua , kun tekee kinkkisen kyssärin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 23:05

Nimusta Napsu sopii vallan mainiosti tälle sivustolle.
Minä en ainakaan henkilökohtaisesti haluaisi Tietäjä-nimeä, vaikka vastailenkin täällä varsin ahkerasti.
Nimeä vaihtamalla saattaisi tulla kato väkimäärässä?
Ei kai tuo nimi ketään häiritse? Elämässä on joskus isompiakin murheita. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:10

Kait se on tullut tästä napsuttelusta.Äsken napsuttelin sivukaupalla äänestyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:40

Naps naps napsuttelu. Eiköhän se siitä johdu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:26

varmaan juuri hiirenklikkauksiin liittyy.. on kyllä aika lapsellinen nimi ja ulkoasukin, mutta pahempikin vois olla. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 23:03

Minä kans aikoinaan kun näille sivuille eksyin,ihmettelin juuri tuota Napsu nimeä :)Ensin luulinkin,että tämä on pelkkä matkailun liittyvä sivusto ja nimi kummastutti sitäkin enempi