Onko täällä joku kipeänä?

Avainsanat: kipeä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 09:47

Enammän tai vähemmän,Varmaan pääkoppa kun tulee vastattua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 09:38

ihan tällä hetkellä ei suuria kipuja, mutta aina vällillä niitäkin joutuu kärsimään..joten vaihtelevasti menee tämä kipeys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.05.2009 - 09:40

Hiljaa hyvä tulee. Kun pienin askelin kävelee, niin eteenpäin pääsee. Muuten on hyvä olo ei taudeista tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:44

Hammas vieläkin oikuttelee, hermoja raastavaa on hammasoireilut.
Päivystävän numero koko ajan varattu, siis joku oheiskärsijäkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:53

Kurkku on vähäsen kipeä,luultavasti tulee flunssa seuraavaksi.Oh great..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:59

Olin vapun aikoihin hirveässä flussassa, joka kesti kolme viikkoa. Nyt jo melkein toipunut:/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 10:05

En ole kipeänä, väsyttää vaan tämä harmaus. Aurinko hoi, tule esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 10:10

ei mitään mikä valittamalla paranis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 10:13

en mä ainakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 10:22

Terveenä kuin pukki,ainaskin omasta mielestä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 11:06

Ainahan joku on, muttei se täällä tartu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.05.2009 - 12:11

No ihan pikkasen jotain nuhaa, Ei muuta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 14:24

Palisanterin kans vähän samat vaivat mulla. Juurihoitoa tehty hampaaseen eikä sitä saada kivuttomaksi. No, kyllä sen kans pärjää. Joskus tuntuu, että päänuppi ei oikein toimi, voisko sitä sanoa jonkunlaiseksi kipuiluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 14:32

Missä olet ? En voi sanoa, onko siellä joku kipeänä kun en tiedä missä juuri nyt olet. Jos olette kovasti juhlineet eilen illalla ja jatkaneet vielä aamuun saakka, niin varmasti olette siellä kaikki kipeänä. Taidat itsekin olla vähän kipeä kun et sitä heti huomannut. Mikäli kaikki näyttävät terveiltä, sittenkään ei voi olla varma, onko joku silti kipeä. Kaikki "kipeys", varsinkin korvien välissä, ei näy päällepäin. Kannattaa silti olla tarkkana kuin porkkana. Sillä sipuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 15:13

Vähän on ollut flunssaa koko viikon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 15:20

Kyl on nyt kippeyvet kaukana minusta...loman ja ekan työviikon jälkeen ihan kondiksessa. Nivelsärkyä toki päivittäin, mutta siihenkin on jo tottunut. Lomalla lämpimässä tosin säikähdin, kun ei koskenut mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 15:58

En onneksi ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 19:34

Ei varsinaisesti, kunhan muistaa ottaa allergialääkkeet aurinkoisina päivinä.
Sadepäivinä niiden otto on turhaa kun ei pölyä leiju ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 20:22

minä. yöl heräsin ku en saanu hyvin henkee, sain taas astmakohtauksen kotieläimistä. yöllä sit nousi samalla kuume ja nyt oon nuhasena kotona -.-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:04

En täl hetkel ja toivottovasti ei tarttee enää tän vuoden puolel sairastella.Pääsiäis pyhinä alotin,ekaks kipeyty sormi (reumakokeisii menos,on vielkii kipee),siihe perää 38 asteen kuume ja yskä joka vei äänen,siitä parannuttua tuli mahatauti.Nyt sormea lukuun ottamatta oon terve ja toivottovasti pitkään tollasen sairastelu suman jälkee...meinas ihan hermot mennä ku koko aika pitää sairastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:32

Mitä nyt vähän päänsärkyä on.