Muistaako kukaan Juhani Markolaa?

Olen etsinyt hänen kappalettaan Saanhan onnea toivottaa.Löysin sellaisen levynäytteen,mutta se ei soi kokonaan ja sen haluaisin kuulla,voiko teistä joku auttaa minua tässä asiassa.

Avainsanat: juhani markola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.05.2009 - 09:21

Rakkauden aamu, eihän sitä voi unohtaa!

Lisätty: 22.05.2009 - 09:39

Ei ollut minunkaan levykokoelmassa tuota kappaletta. Pidetään mielessä.
Hei yksi mistä voisit saada sen ovat nämä toivekonsertit: viiden toiveet, puhelinlangat ym. kokeile.

Lisätty: 22.05.2009 - 12:19

Tuolta voit tilata edullisen levyn jossa ko. kappale on.

Lisätty: 22.05.2009 - 16:48

Vielä palautui mieleen yksi mahdollisuus saada se kappale. Katsele kauppojen musiikkiosastoilla POPtori musiikkivalikoimasta.

Lähteet:
www.kane.fi/product_info.php..._id=600235

Kysyjän kommentti

Kiitoksia sinulle vastauksestasi,se levy löytyy kirjastosta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 09:22

en osaa sitä sinulle linkittää, mutta varmaankin joku osaa, minulla se kyllä muistaakseni lp ,llä tai kasetilla, se kappale on minusta hyvä ja se kun se laulaa siitä pojasta ja kun ei he näe kuin harvoin siinä on koskettavat sanat...löytäisitkö sen kappaleen jostain googlesta, ja laita vaikka musiikin lataus, en tiedä, kun en ole musaa ladannut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:50

Kyllä muistan on tuolla joku lp hyllyssä ,jos meinaa jokus soittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 10:47

Eihän niin mahtavaa laulajaa voi unohtaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 11:06

Joo,olihan sekin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 11:19

fi.netlog.com/go/explore/vid...=fi-527446

Tässä on koko kappale. Kuuntelin sen just.

Lisätty: 22.05.2009 - 12:00

Väärä kappale tuli linkitettyä. Ei löydy oikeata.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.05.2009 - 12:13

Kyllähän se vielä muistuupi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 14:31

Voi kyllä Juhani Markolan muistan . Hänellä on niin ihana ääni :D Jollain levyllä joku hänen kappaleensa mullaki on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 14:34

Näköjään joku muistaa. Minä en . En ole koskaan tavannut ko. henkilöä livenä, enkä muista yhtään hänen lauluaan. Ja tämä ei johdu mistään alkavasta dementiasta. En siis ole koskaan tutustunut tähän mainittuun henkilöön millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 15:58

En muista, tuskin olen kuullutkaan koskaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 16:27

Kyllä totta kait muistan hänet. ihan hyvä laulaja myöskin hän. en kyllä muista onko minulla vielä jossain hänen levyä tai kasettia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:33

Muistaa tietenkin.Työskentelee nykyään Tallinnassa ja asuu sielä myös.