Muistaako kukaan enää Kikkaa?

Kun täällä joku muisteli Aki Sirkesaloa, niin tuli toinen edesmennyt artisti: Kikka mieleeni. Itse pidin siitä paljon jo lapsena, ja nyt olen taas pitkästä aikaa alkanut kuunnella sitä. Kuunteleeko sitä enää kukaan muu? Eivätkä suinkaan kaikki hänen biisinsä olleet seksilauluja, niinkuin moni luulee. Tässä hyvä esimerkki oikein kauniista laulusta. hmwww.youtube.com/watch?v=Ik1mblrDRLM

Lisätty: 23.05.2009 - 14:37

Pate T. Kikka menehtyi 3.12.2005 41-vuotiaana, eli aivan liian nuorena. Häneltäkin paljon jäi kesken, niinkuin Aki Sirkesalolta, Gösta Sundqvistilta, Kirkalta, Juicelta, Irwiniltä ja monelta muultakin...Miksi niin monet lahjakkaat ihmiset otetaan pois niin aikaisin...

Lisätty: 23.05.2009 - 16:17

Muistaako muuten kukaan vielä tämän? Ei Kikan kaikissa lauluissa ole ällöjä sanoja...
www.youtube.com/watch?v=GeGM...re=related

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 02:59

Toki miustan Kikka halus tyydyttää ja Aki oli stunamin kohtalno perheineen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 06:19

Kikan: Mä tahdon viihdyttää, sua kiihdyttää...mukava soundi, kuulin pari vk sitten karaokessa ja kikka exän yks lemppareista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 08:39

Muistaa :) Mielestäni Kikka oli pirtsakka väriläiskä suomalaisessa musiikkimaailmassa.Muutama levy on kaapin kätköissä jotka tuli nuorempana ostettua.
Surullista,että Kikka menehtyi niin nuorena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 08:58

Kyllä muistan.on niitä muitakin edesmenneitä,esimerkiksi Carola,tähti hänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:06

toki muistan.. ja hiljan tuli hänen kappaleensa radiosta ja tuli oikein paha mieli kun hän menehtyi aivan liian nuorena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:18

Kyllä muistan Kikan,oli pirteä omantiensä kulkia,kuoli liian nuorena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:18

juups tuttu on laulajana kylläkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:20

kyllä minä kikan muistan se oli niin hyvä laulaja

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.05.2009 - 09:27

Suuresta suosiostaan huolimatta hän kuitenkin ypöyksin tämän maallisen jätti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 10:00

Kyllä kikkaa tuli joskus kuunneltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 11:00

Muistan kyllä Kikan, mutta en hänen lauluistaan pitänyt yhtään. Oli aikamoinen persoona omalla sarallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 11:10

Joo, ei artisti,mutta narsisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 11:57

Suuresta suosiostaan huolimatta hän kuitenkin ypöyksin tämän maallisen jätti.
Lainaus Idalta,kiitos...

Nyt on jotain jäänyt multa väliin,koska ja minä vuonna tämä on tapahtunut?Muistan Kikan,mutta en nyt fanittanut kovasti,kertokaa se mulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.05.2009 - 12:14

Kyllä muistan,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 15:50

(Nais)viihdetaitelijan tie Suomessa: Laila, Carola, Kikka, Armi... soitto on suruista tehty !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 16:06

En muista... toivottavasti en oo jäänyt paljosta paitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 16:30

Kyllä tuli kuunneltua vaikka ei hän kuulunut minun Faneihin ollenkaan. ne laulut oli vähän omituisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 17:12

Kyllä muistan. En pitänyt hänen lauluistaan, ällöt sanat esim. sukkula venukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 19:37

Muistan, suht nuorena nukkui poistui. Kyllä liian moni hänen kappale oli tehty ikuisille poikamiehille. En ostanut levyä edes markalla aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:07

Kyllähän miekii muistan.Hyviä kappaleita,joskus iteki niitä karaokes laulanu.Youtubista kappaleita löysin,cd:tä en oo löytäny...ainakaa kirjastosta ei löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:36

Muistan kyllä,vaikka en pitänytkään hänestä.