Tätä on tehty päiviä työllä ja tunteella! 4.bp.blogspot.com/_c8GsWOqJF...merkki.jpg

Mutta ei taida vielä olla ihan valmis?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 06:20

Tuolla vauhdilla saattaa urakka kestää vähän pidempään.

Kysyjän kommentti

Jos tuota merkkiä vielä joku hipaiseekaan tuolla korjaus/maalaustekniikalla, niin sitä ei luokitella enää tie-ja liikenneasetuksessa tarkoitetuksi liikennemerkiksi. Nytkin se on hyvin kyseenalaista ja vain pidemmän kaavan poliisitutkinnon läpäissyt henkilö voi tehdä siitä väliaikaisen ja raskauttavien asianhaarojen vallitessa, hyväksyntä lausunnon tie-ja liikenneministeriön liikennelakivaliokunnalle?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 08:50

sanoman syvällisempi sisältö äi arvoitukseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:00

Siinä painorajaa pienennetty,oliko tie mennyt huonommaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:05

wau! kiireet ne on herroillakin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:22

Pitäis nopeammin tehdä niin sais sen valmiiks kyllä hän tuo saahaan jotenki valmiiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:26

heh juu tie on varmaankin huonontunut, kun noin paljon laskettu painorajaa...olipas taas hauska kuva...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.05.2009 - 09:33

Onkohan tupajumit tehneet tehtävänsä sillalla. Niidenkin on ollut pakko etsii uusi kotia näiden betonipunkkereiden maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 10:57

Valmishan se oli, kun oli tökätty tien laitaan pystyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 11:11

Loistava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 15:54

Ja sitten kun joku on jo ojassa autoineen, niin ei muuta kun "Mitä minä sanoin!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 16:04

En kyl ymmärtäny koko juttua. :o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:38

Pelkkää roskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 20:58

Valmiilta se minusta näytti. Liekkö insinöörin laskelmat menny pieleen ja näinollen pitänyt painorajoitusta laskea. Vai menikö ihan metsään ??!!