Miten pääsisin halvalla Kyprokselle kesä-heinäkuussa?

Mieluiten Pafokselle

Avainsanat: kypros pafos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2008 - 15:17

Katsastapas eri matkatoimistoiden äkkilähdöt! Täältä löytyy kattava valikoima erilaisia äkkilähtöjä tarjoavia tahoja: www.kuumat.com

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2008 - 22:49

pikahaulla löytyy lentoyhteys kesäkuun alkupuolella on noin 540 € , siitä on hyvä lähteä hakemaan edullisempaa, ei muuta kuin surfailemaan

Lähteet:
web11.terminala.com/VuelosPa...tura=fi-FI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2008 - 15:37

täältä napsustahan löytyy tuo äkkilähtöhaku www.napsu.fi/matkailu/akkila...maa=Kypros
pafokselle halvimmat edestakaiset lennot siellä 340 €

lentoja voi hakea myös täällä www.napsu.fi/matkailu/lennot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2008 - 19:53

tsekkaa halpalentoyhtiöt ja esim. ruotsin matkatoimistojen ja lentoyhtiöiden tarjonta. voi löytyä yhteys paljonkin halvemmalla. ja sitten vaan laivalla tukholmaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 07:37

Lentoja kannattaa aktiiivisesti hakea. Jos jaksaa vain istua koneen äärellä ja etsiä, saattaa tärpätä. Lufthansalla on usein edullisia lentoja. Olen juuri itse lähdössä sinne 200 eurolla edestakaisin. Lento on kylläkin Frankfurtin kautta, mutta minulle se sopii.