Kuka muistaa Akia, tsunamin uhria? Kuuntelin juuri hänen laulujaan mm. tätä seuraavaa www.youtube.com/watch?v=Q0lfzWHnkNE

Lisätty: 21.05.2009 - 18:18

www.youtube.com/watch?v=LED9...re=related

Avainsanat: musiikki laulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 23:17

kyllä muisti toimii on myös yksi minun idoleistani ,,oli ennen tsunamia ja nyt myös sen jälkeen..kiitos kun laitoit ton linkin..en muistanutkaan et siellä on myös musiikkia!!!!..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.05.2009 - 20:17

Toki muistan. Ihan teki pahaa kun luin että hän perheineen menehtyi. Häneltä jäi paljon hyviä lauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 20:18

Aki Sirkesalo asui Nurmijärvellä ja työskentelin ja asuin ihan lähellä juuri onnettomuuden aikoihin. Kun onnettomuus tuli julkisuuteen ja kaikkien tietoisuuteen laittoi poliisi vahdin asunnon eteen jottei sitä heti ryöstetä. Akin musiikki parani loppua kohden, entinen rock-toimittaja joka oli aika vaatimaton persoona. R.I P. (Koko perhe meni ja ehkä parempi niin)
Paras kappale on kuitenkin tämä, ruotsalaisen Lisa Nilssonin kanssa vedetty duo sekä suomen että ruotsinkielellä;
www.youtube.com/watch?v=V-MgAKBM3d0

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 20:19

Kyllähän minä sen nyt muistan kun muistutit, muuten jäänyt hieman unohduksiin kun ei sen musiikkikaan ollut ihan mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 21:24

Kyllä minä muistan Akin ikävä juttu kun lähtee joulua viettämään perheen kanssa ja käy noin. koko perhe kuoli. Sukulaisille kova isku tollainen kun niin äkkiä vie pois omat rakkaat. kun se on vaan niin lopullista, paluuta ei enää ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 23:06

Muisti on pitävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 23:27

Muistan kyllä.Tykkäsin ja tykkään Akin musiikista.Tuo Mysteriet on todella yksi parhaimpia..Rauha hänen muistolleen ja kuten joku jo aiemmin mainitsi,niin on parempi,että he menivät kaikki..niin julmalta kun se voi kuullostaakin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 00:21

Minäkin muistan, ja surin pitkään hänen kohtaloaan. Vieläkin se aina palaa mieleen, kun kuulee hänen musiikkiaan. Akilla on kyllä muutamia hyviä kappaleita, vaikka hän ei artistina ehkä listani kärkeen kuulukaan. Kunnioitan kuitenkin häntä ja hänen saavutuksiaan, tekihän hän hienon uran! Tuota monelle kohtalokasta tsunamia en unohda koskaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:32

kyllä minä sen muista kuuntelen sen lauluja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:50

juu muistan hyvinkin, hän teki ihan viimeksi niin ihanan laulun , jonka nimeä en nyt muista, mutta se olikuin jäähyväis laulu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:27

Kyllä muistan.Pahalta tuntu ku koko perhe meni,sit viel joku lehdille väitti,et ois elos.En muista tarkallee mite juttu meni.Heti tulee ain nimestä mielee "Annoin pikkusormen,se vei koko käden" jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:11

Tsunamin uhreja ei unohdeta.