eilen oli juttua läppäreiden kuumenemisesta, kun pitää syllissä, itse ratkaisin asian sillä et ostin tälläisen pienen ....

pöydän ikeasta , näytti maksavan ikean postimyynnissä 12 e , mutta itse maksoin 5 e kun oli joulun tienoolla tarjouksessa ...oletteko harkinneet homata tälläistä pikkupöytää, joka menee pieneen tilaan...itselläni on soffapöydän ja soffan välis, hyvä korkeus napsutella ...laitoin nyt tuollaisen kyssärin, kun täällä pitää vissiin ain kysel jotain..! ? ..:) taas vaikeuksii keksii tuota kategoriaa.. :(

Lisätty: 21.05.2009 - 11:37

VOIHAN NENÄ , NIITÄ EI SIT ENÄÄN OLEKKAAN SIELLÄ piti laittaa oikein linkki ja ilm.ovat loppuneet, en yhtään ihmettele, kun on todella kätevä...

Avainsanat: pöytä läppärille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.05.2009 - 12:26

Hei, kiitti vinkistä. Minähän teenkin sellaisen pienen läppäripöydän. Olen parast'aikaa tekemässä kukkatuolia pihalle viimevuotisen pöydän seuraksi. Ukkonen hätyyttää joten jouduin tulemaan terassille askartelemaan ja samalla otta koneet pois pistokkeesta.

Kysyjän kommentti

joko on läppäripöytä valmis ? kiitos vastanneet ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 11:31

Katekooriosta viis,hyvä et löysit mieleisesi pöydän ja halvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:34

Toistaiseksi on riittänyt normaalipöytä huoneen nurkassa
ja reissussa menee vaikka sohva jos lattialla istuskelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:53

Hyvä ajatus ja hyvä,kun sinulla on nyt se pikkupöytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:33

Joku tuulettuva alustahan olisi hyvä, kyllä niitä kohta joku muu alkaa markkinoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 12:47

Mnulla on ollut käytössä melkein alusta asti tämmöinen pienempi pöytä läppäriäni varten