Ale siellä,ale täällä;mitäs tykkäätte nykyisistä myynneistä,ajat on kovat?

www.taloussanomat.fi/kauppa/...0912731/12

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.05.2009 - 23:55

Tykkään. Eilen ostin puseron ja hameen. Alennus yhteensä n. 30 euroa! Minä maksoin yhteensä 7 euroa-

Lisätty: 21.05.2009 - 00:00

OPOY - hinnat Simon hintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 23:57

Ja hinnat on aina -99, 1,99, 2,99, 399, sentti, euro ja sitten pyöristys aina ylöspäin 1, 2, 3 ,400....kun maksat käteisellä. Kortilla maksettaessa tulee aina oikea hinta ilman pyöristyksiä. Riippuu myös siitä aina, että mistä hinnasta ale lasketaan?

Lähteet:
Alennusmyynnit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 00:21

Anteksi jos loukaan jotain, mutta sama kuin loppuunmyynti, Tosin ale hinnoilla myydään jo ennen sesonkia. Puhutaanko nyt siitä OVH hinnasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 03:39

Täällä on melkein kaikissa kaupoissa lappuja 50% ALE
Joten se on varmaankin edullista, mutta kun ei tarvitse niin hirveästi enään näillä kymmenillä noita riepujakaan ostella.
Ostin tuossa paidan ja housut joilla oli yhteis hinta 78€ ja maksoin lopulta 26€ yhteensä, joten taisi nuo prosentit pikkuisen tuplautua.
Ainut oli tuolla parfyymi kaupassa ,kun katselin noita Canel tuotteita, niin siitä en ole saanut ,kuin15 % alennusta ja sekin kovalla itkemisellä myyjän puolelta.
Täällä on paljonkin katsottava mistä ostaa ja mitä ostaa.
Nyt kun loppu lähestyy ja pitää olla niitä tuliaisia vielä laukussa , kun sen kotona avaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:09

Voiton vuoksi ale

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:33

jotenkin ihmettelen, jos esimerkiksi on kesävaate ale jo enen kuin ne ovat kunnolla edes myynnissäkään, mutta kuluttajana on hyvä ostella halvalla kesävaatteita, jos niitä edes tarvii tääl suomen suves, itse osti neulepuseron, kun oli niin vietän kylmä kelikin eilen ja taas tänään tuntuu tulevan villapuserokelit..eikä aurinkoakaan tarvitse ottaa kun on niin mustaa taivasta jot einiitä bikineitäkään tarvii alesta mennä ostaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:08

Hyviä hintoja ostin sieltä T-paidan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 11:26

- 70 % ale on jo aikas hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:06

Alennusmyynnit ovat hyvä asia.Siinä huomaa,kuinka paljon "ilmaa" tuotteissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 13:12

Alennusmyynti on tietty hyvä juttu, tosin liikkeisiin ei jaksa silloin mennä kun monasti niin täyttä, eli netistä tilailen alella