Jäikö tänään/eilen jotain tärkeää tekemättä tai sanomatta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 08:24

En muistanut sanoa pojalleni,kun hän eilen lähti,et olet minulle rakas,hän kyllä sen tietää.

Kysyjän kommentti

Kiitos, sinä ymmärrät tärkeysjärjestyksen elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 23:35

Olisin voinut soittaa äidilleni ja kysellä kuulumisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 00:01

Ehkei niinkään tärkeetä,mutta siivoamatta jäi :) Noh,aion tehdä sen viimestään perjantaina :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 01:59

Kasun kans samaa mieltä!Siivoomatta jäi...jälleen,mutta ehtihän sitä myöhemminkin tehdä.Soiteltua tuli vanhemmilleni. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 03:41

Olen tässä yrittänyt muistaa kaikki mahdollisimman tarkkaan mitä on tehtävä ja kenelle on soiteltava .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 08:20

onneksi taisi kaikki todella tärkeä tulla tehtyä, nyt on vaan vielä pakkaus edessä, mutta en pitäny sitä eilen niin tärkeänä ja nyt tuntuu, ettei tiedä mitä ottais mukaan..hmm..eli olis sit voinu tehdä senkin eilen, nii olis tänään voinu keskittyä ihan olemiseen ja vapaa aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 08:32

no mun piti nähdä yks kaveri mut en nähnytkään.. mut ehdin kyllä myöhemminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 08:38

Kaiken muistin ja kaiken tein, mutta jos jotain unohtui, voi sen tehdä myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 08:55

Kaikki tärkeimmät jutut on tullut tehtyä. Toisaalta tiedän jo etukäteen, että lauantaina jää jälleen yksi tärkeä juttu tekemättä: nimittäin loton päävoiton voittaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:37

eiköhän eilen tullut suurinpiirtein asiat hoidettuakin, ja tietty sitä ois voinut haudalla käydä, mutta käyn siellä lauantaina kuitenkin ja vien nättejä kukkia...en kanna huolta ,koska siellä olijat voivat todella hyvin uskoisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 11:25

Joka päivä tulee jätettyä jotain tekemättä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:07

En ehtinyt Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 13:12

Jäi sanomatta, harmi kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:48

tuli vissiin sanottua ja tehtyä liikaakin:)