Hippityylisiä vaatteita?

Antakaas vinkkejä "hippipukeutumiseen". Koulussa vikan viikon kunniaksi meillä yseillä tälläsiä hulluttelupäiviä vaateiden osalta, itse ajattelin pukeutua hipiksi. Toki olen pari kuvaa googletellut, mutta mikä on teidän mielestä oleellisinta pukeutumisessa?

ps. oli muuten vaikee valita tälle kysymykselle kategoria! :-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 22:33

laita super leveet housut , väljä paita, paljon kaulaan kaiken maailman helmiä ainakin 5 kpl..tukka kiharalle , mielummin selainen afromalli , ja tietty pitkä huivi hiuksiin ja kukkia, varvassandaalit ja pyöreät aurinkolasit...70 luvun luukki, kuin omasta vaatekaappista, ja muista että räiskyvät värit, ei mitään yhden värin linjaa...ja sitten ei muuta kuin pitäkää hauskaa...

Kysyjän kommentti

kiitos yksityiskohtaisesta vinkistä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.05.2009 - 22:31

Kukkaisvaatteet ja huivit. Isot aurinkolasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 23:15

Voit laittaa myös rimpsuhameen, sellaisessa on sitten mukava pyörähdellä. Päähän iso nelikulmainen huivi niskalle solmittuna. Sieltä alta kiharat valuvat olkapäille. Kova meikki, paksut eyelinerit ja ripsarit. . Killuttimia. Taikka minishortsit ja saappaat, kireä jakku. Onhan niitä hippityylejä. Isot lasit...Kukkakuoseja... Olen ollut hippi minäkin. Sai pukeutua näyttävästi. Jotain on varmaan jäänyt pysyvästi päälle, ainakin tuo rimpsuhame ja huivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 23:15

Tässä kuvassa hyviä malleja sulle:
www.luksusblog.com/images/di...aggers.jpg
ja aurinkolasit
4.bp.blogspot.com/_r1v7BlQ7Z...8_4310.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 23:42

Torvilahkeiset superlantiohousut,leveä vyö,jossa hapsut solmittuna,löysä kirjava tai kirjottu puuvillapaita,kaiken maailman killuttimia kaulaan,plateaupohjaiset kengät(korkealla pohjalla varustetut ja korolliset)onttopohjan vinkkaamat aurinkolasit,hiuksissa huivi solmittuna ja joko suorat tai kiharat pitkät hiukset valtoimenaan tai flowers in her hair,like in SanFrancisco...Ay, kuin tulee nostalginen olo kun alkoi muistelemaan flowerpower-aikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:10

Rääsyiset kukkaisvaatteet,aurinkolasit ja huivi otsan ympärille sekä varvas-shandaalit.