Mitä mieltä olet Soneran asiakaspalvelusta?

Ladattiin netin kautta toissapäivänä puheaikaa tyttären puhelimeen. Soitin, kun ei mitään tapahtunut. Sanoivat, että lataa uudelleen. Niin tein. Tänään soitin kahdesti, kun ei tyttö pääse edelleen soittamaan. Tutkivat asiaa ja soittivat. Puhelinnumero oli ollut väärin, eli joku toinen sai 20 euron puheajat. Sain kuitenkin hyvitystä Soneralta tuon toisen 10 euron puheajan. Olisivat vaan voineet eka kerralla tutkia asian eivätkä käskeä lataamaan uudelleen. Kyllä taas puhelinlaskusta huomaa, että on Soneralle soitettu ja useampaan kertaan.

Lisätty: 20.05.2009 - 21:19

Ei voi nyt vielä vaihtaa, kun se puhelin hommattu sieltä. Kyllä ottaa pattiin. Joskus aikoinaan soittelin tästä laajakaistasta. Ei silloinkaan asia ensimmäisellä kerralla selvinnyt. Muut meidän perheen liittymät on Soneran tytäryhtiö Telefinlandilla. Ja siellä pysyvätkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 21:11

voi juku tuo on selvä ryöstö, vaihda äkkiä operaattoria, onneksi en ole sonerankans missään tekemises...yritä nyt vielä saada se toinenkin summa sieltä pois...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 21:16

Eiköhän ne ole samanlaisia huijareita kaikki. Asiakaspalvelu mitä sattuu, hinnoittelu mielivaltaista jne. En usko, että paranee vaihtamalla. Jokaisessa operaattorissa on jotain vikaa, sen huomaa sitten jonkun ajan kuluttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.05.2009 - 21:16

Meillä on Soneralla muutama liittymä. Hyvin on pelannut. Aina vain halvempia juttujakin tarjoavat jatkuvasti, mutta meillä onkin yrityssopimukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 21:19

Asiakaspalvelusta on tingittu joka paikassa, sonera ei tee tässä poikkeusta. Loppujen lopuksihan virhe oli kuitenkin teidän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 21:25

Sen harvan kerran kun olen Soneran asiakaspalvelua tarvinnut,on se kohdallani kyllä toiminut moitteettomasti :) Tosin tuttavien kautta olen aikas paljon kuullut negaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 22:01

Kun hankin tämän laajakaistaliittymän niin ongelmia oli vaikka ja kuinka paljon. Kaikki mikä voi mennä pieleen, niin meni myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 22:02

ihan hyvän kuvan saanut.. paitsi kerran ne unohti poistaa multa sen eston että pystyisin soittamaan ulkomailta joten jouduin olemaan nizzassa viikon ilman puhelinta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 22:03

Minulla oli Sonera jossaki vaiheessa. Vaihdoin dna liitymään kun tuli hyvä tarjous.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 01:24

Tyypillistä Soneran toimintaa. Minulle kävi muutamia vuosia sitten samalla tavalla. Jouduin soittamaan Soneran neuvontaan ja olin luurin päässä parituntia. Sitten löysin nopeamman teknisen tuen numeron ja pääsin 5 minuutissa palveluun sisälle ja asiat selvisivät kerta heitolla. Mutta mulle riitti ja vaihdoin heti DNA:n ja siellä on kaikki pelannut ok. Sunkin kannattaa pitää puhelin ja Soneran liittymä, mutta et soita sillä. Maksat vaan pelkät kuukausimaksut ja otat uuden liittymän jostain muualta. Minä olen kerran sen tehnyt, kun en päässyt määräaikaisesta sopimuksesta eroon ennen kuin sopimus loppui. Mulla ei ollut silloin kuukausimaksut kuin 0,069 senttiä/kk. Eli ei käytännössä mitään. Numero tosin piti vaihtaa toiseen, jos ei sitten pelaa sen kortin kanssa, että soitat toisella ja vastaat toisella liittymällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:15

Mieletön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:23

Peestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 13:13

Surkea, huono, siksi ei enää ole soneran kanssa mitään asioimista