Oletko käynyt metsässä nyt tänään,tai lähiaikoina,joko mustikka kukkii?

Avainsanat: mustikka kukka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 21:54

Näyttää kukkivan kovasti. Toivottavasti ei tule nyt yöpakkasia.

Kysyjän kommentti

Päästäänkin mustikkaan sitten,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.05.2009 - 20:52

Ei tullut edes sunnuntaina katsottua kun mökillä käytiin. Toivottavasti ei pakkanen taas vie, että saisi mustikoita tänävuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 20:55

kyllä kukkii ja nyt pelottaa, ettei vain tulis taas pakkasta, niiinkuin viime vuonna vei kaikki mustikat..joten joskos tänä vuonna sais oman metsän mustikkapiirakkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 21:09

Ei vielä havaintoa, ikkunasta näkyy juuri nyt sellaista metsää johon varmasti tulee mustikoita, mutta näkyy vielä muutama lumikasakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 21:13

Täällä Pohjois-Pirkanmaalla mustikka kukkii runsaasti. Nyt toivon lempeitä ilmoja, että tänä vuonna saataisiin mustikoita. Korjaan: jotkut saisivat poimittua mustikoita, joista minäkin sitten saisin osani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 21:18

mustikka kukkii ja komesti, päivällä lenkillä näin myös yhden ojanpenkan jossa ahomansikka oli täydessä kukassa .. näin siis täällä etelärannalla ... odotellaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 22:11

ei kuki täällä päin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 22:12

En ole käynnyt metsässä itse. Kun toiset kertovat,että kukkivat.
Toivottavasti ei halla palelluta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 23:15

Karjalohjalla tehty mustikka-ja puolukankukkahavaintoja metsäsauvalenkillä!Luikautin välittömästi hallantorjuntalaulun:Halla häivy h****ttiin,että saatais ens kesänä, mustikkapiirakkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:16

Eipä kuki meillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:25

En ole käynyt metsässä pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 13:14

Enpä ole vielä käynyt,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:44

kyllä kukkii ja näyttäis tulevan hyvin mustikkaa:)