www.jarvisydan.com/ Oletteko kukaan tutustunut tähän paikkaan?

Itse huomasin mainoksen juuri Matka-opas lehdestä ja kesällä täytyy käydä, koska näyttää mielenkiintoiselle.

Avainsanat: lahti sydän kivi mökki huvila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 19:01

Olen joskus vuosia, vuosia sitten käynyt.
Ja nyt taas olisi tarkoitus mennä :)
Rantasalmi on kätevästi matkani varrella kuopiosta savonlinnaan.
Paikka on mielenkiintoinen ja monipuolinen lomailu- ja virkistäytymispaikka.
Suomen luontoa kauneimmillaan.
Suosittelen tutustumista.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista ja me jotka emme ole käyneet menemme sinne tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 19:04

en ol käyny , mutta otin linkin nyt ylös ja sitten kun ollaan sielläpäin, niin pitää kyl poiketa ehdottomasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 19:29

Muistakee poeketa myös Saparomäessä Lipposen Pekan kotkylilä.
Oon käänt Parkumäen kansallisissa hiihtokilipailuissa hiihtämässä. Parkumäk on myös rakkaehen Rantasalmelaisten kylijä.

Lisätty: 20.05.2009 - 20:31

Prinssi Eversti kiljuvan karhun komentaja Pekka Lipponen

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_Lipponen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.05.2009 - 19:45

Eipä ole tullut käytyä vaikka vieressä melkein asun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 21:52

Jos vielä eksyn joskus Tuusmäkeen ja Kolkontaipaleelle tuttuja moikkaamaan, niin silloin on käytävä samalla Rantasalmella.
Hieno paikka. Enpäs viimeksi havainnut siellä käydessäni tuollaista paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 22:12

En ole, mutta kesäloma odottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:17

Onhan siellä muutama koulutus tullut pidettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:27

En ole valitettavasti käynyt.