Kiitos paljon kaikille :-) nyt vaunu keväthuollossa. Kivaa kokeilla jotain uutta. Ja uskon että tulemme tapaamaankin.

Pitää lähteä edullisesti aloittelemaan uutta hauskaa ja vaihtelua. Mikäli pitkäaikaisen toiveen uskaltaa toteuttaa niin eiköhän ala olla aika. Turvallisesti ja kohteliaasti liikenteessä !

Avainsanat: iso kiitos teille kaikille !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 17:54

olipas kiva kuulla , että reissus meni hyvin, juu kyllä me varmaankin joskus tiellä tuntemattomalla voimme vastaan tullakkin ja aina moikataan, sinun kannattaa nyt liityä caravaanareihin, sieltä saa edullisemmin jäsenet yöpaikkoja ja muitakin alennus juttuja...oikein hyvää vaunuilu kesää.... :)

Lisätty: 20.05.2009 - 19:40

Wauuuuu......miten söötti vaunu tahtois kans tuollaisen..&..fislaa... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 17:58

No niin tervetuloa! On täällä jo ototeltukin, että missäs sitä oikein ollaan? Turvallisesti ja kohteliasti liikenteessä vaan ja ajelet varovasti. Otin muuten aamulla salaa, kun olit vielä nukkumassa kuvan siitä sun uutesta vaunusta. Saahan julkasta, jooko? No hyvä!
lukijat.iltasanomat.fi/attac...128395.jpg

Lisätty: 20.05.2009 - 17:59

Kiikutin kuvan oikein iltasanomiin asti. Nätti ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.05.2009 - 18:05

Vau, mistä sinä Timppa tuon vaunun ostit? Haluan ehdottomasti samanlaisen! Otan erivärisenä jos vain saa, niin ei tule sekaannusta jos samalle karavaanialueelle satumme.
Aurinkoisia kilometrejä edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 19:28

Turvallista matkaa ja hauskoja lomakokemuksia ! Suomi on täynnä mahdollisuuksia yöpyä ja nauttia matkailuvaunuelämästä. Parasta on se, että ei tarvitse pysähtyä kesällä edes leirintäalueille, muuallakin voi yöpyä. Meilläkin olisi tuolla jossain yksi vanhempi matkailuvaunu, voisimme mekin tehdä pienen lomamatkan sillä, vaikka vauhtihan ei kyllä ole sitä, mitä ilman vaunua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 20:34

Oikein kivoja reissuja teille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 20:37

Tervetuloa karavaanariksi!
Itselläni ei juuri nyt ole vaunua, eikä autoa, mutta ehkä vielä joskus?
Ajele varovasti, eikä sitten ylinopeutta. Satasen vauhdissa vaunu saattaa joutua heijausliikkeeseen, jota on hankala korjata.
Tässä oikea kuva vaunustasi. Onttopohja oli kuvannut vahingossa naapurisi vaunun!
elitechoice.org/wp-content/u...avan_1.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 21:47

Kyllä sulla on nyt mukava kesä ja kivaa tien päällä. Käytä noita vaunuja vuorotellen. Ovat kerrassaan upeita. Mä tahon ton, mitä onttopohja esitteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 22:12

Hyvä hyvä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:12

Koska on TUPARIT napsulaisille?
Mukavia vaunuiluja toivottaen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:29

Turvallista matkaa.Upean vaunun olet hankkinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 22:25

Hyviä kesäisiä reissuja sinulle ja ystävällesi uudella vaunulla. toivottavasti kesä suosii teidän matkoja missä ja milloin liikuttekin. TURVALLISTA MATKAA SINNE MINNE MATKUSTATKIN UUDELLA ASUNTOVAUNULLASI.