Mikäli poliisi antaa liikennerikkomuksesta tutkinnan jälkeen huomautuksen, jonka olette myöntäneet, voiko syyttäjä tai vastapuoli

vaatia enää korvauksia poliisilta tai käräoikeudelta? Luotatko poliisin lupaukseen, että rikkomukseen ei enää palata, kun olette sen myöntäneet ja saaneet esim. huomautuksen asiasta? Poliisiin sanaan voit aina luottaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 12:58

Kyllä näin on. Kilon poliisiin en menisi luottamaan.

Kysyjän kommentti

Kilon poliisiin et luottaisi ja minä en edes puolenkilon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 14:15

Tuloillani ei lääkäreitä eikä tuomareita pysty elättämään. Polliisille en myönnä mittää.

Eräs pappi joka tunsi lähdön hetkensä koittaneen pyysi tuomarin ja lääkärin paikalle. Ne kyselemään mistä on kysymys? Haluan kuolla kuin jeesus ryövöreiden välissä.

Lähteet:
sananlaskuja ja sutkauksia savosta päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 15:52

poliisiin voi luottaa, mutta muilla on oikeus jatkaa, jos niin katsovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 17:27

uskon aina sinisilmäisesti (vihreet =) poiliisiin, enkä koskaan laita poliisin sanaa kyysenalaiseksi...mutta ei minulla ole koskaan mitään ihmeenpiä jutuja poliisinkansa ollut, olen niin kuuliainen kansalainen..heitä in meitin lähisuvussakin kaksin kappalein, joten kunnioitukseni poliisin työhön, se on myöskin rankkaa duunii...itsestäin ei olis tuohonkaan ammattiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:49

Uskon,että poliisiin voi luottaa,siihen vastapuoleen ei.