Tuli anonyymeistä mieleen,pystyykö nimim.anonyyminä lähettämään viestejä?Kauhuskenarion anonyymien yksityisviesteistä

jollekin nimimerkille?Terroriako?

Lisätty: 20.05.2009 - 14:56

Kiitos napsu/ylläpito,vastaus kysymykseeni,joka koski nimenomaan NAPSUa.Kyllä varsin tiedä,että jos/kun mun sp-meiliin tulee anomyymejä viestejä tai spämmiä, poistan ne roskikseen ym.ym toimenpiteet,mutta tälläkertaa kyseessä vain NAPSU.

Avainsanat: viestit? anonyymit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 13:02

Ylläpito vastaa:

Ei pysty. Ainoastaan rekisteröityneet käyttäjät voivat lähettää toisilleen viestejä.

Sellainen käyttäjätunnus kuin "Anonyymi" oli jonkin aikaa Napsussa, joten häneltä on joku saattanut saada viestejä. Tämä käyttäjä oli siis rekisteröitynyt, vaikka nimimerkki olikin "Anonyymi".

Aurinkoista kevättä kaikille!

Kysyjän kommentti

Kiitos ylläpito!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 11:37

Ei minun mielestäni pysty. Jos sinulle vaikka lähettäisin viestin tuonne postilaatikkoon, niin kyllä siinä minun nimimerkkini näkyy. Ei siinä ole kohtaa, johon voisi laittaa anonyymi. Joten ei pelkoa terrorista ainakaan anonyymeiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 12:08

Kyllä pystyi ainakin viime vuonna,mulle tuli muutama viesti,mutta en reakoinut niihin mitenkään vaan poistin ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 12:46

Olen siinä käsityksessä, että vain kirjautuneet voivat lähettää viestejä toisilleen omilla nimimerkeillään. Minulle ei ainakaan vielä ole tullut anonyymi-viestejä, toivottavasti ei tulekaan mitään epäasiallista. Yhden palstakirjoittelun lopetin ihan tyystin, kun alkoi tulla kaikenlaisia vihjailuja suuntaan jos toiseenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 13:13

Eli napsun ylläpito kertoi täällä lähetettävistä viesteistä.

Sitten, jos viestejä lähetetään sähköpostilla sinun omaan sähköpostilaatikkoon, niin se tietysti onnistuu anonyyminä. Ei sähköpostilaatikon luomiseen tarvita oikeata henkilöä. Mutta sähköpostin lähettäjä saadaan kyllä selville, esim. poliisi tutkinnan avulla, jos siihen on painavat perusteet, kuten vahva rikosepäily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 17:51

niin toivottavasti ei sinulle ole tullut mitään kiusallista postia, edes sinne s.postiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:56

Kyllä pystyy ja olen niitä saanut,mutta poistanut ne heti.