Poikamme täyttää nyt perjantaina 22 päivä 19 vuotta. en tiedä mitä lahjaksi hänelle pitäs ostaa.? jotain järkevää ei turhaa.

Lisätty: 20.05.2009 - 11:26

Poikani pelaa pelejä tietokoneella, katsoo jännäreitä esim:pako,24, kummisetä, sit komedioita sekä muita sellaisia. hän on ihan normaali nuori mies.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 12:02

uusia vaatteita? uusi peli?

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta. näitä poikani myös sai mitä sinä kehotit ostamaan lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 11:16

Anna lahjakortti ATK-tarvikeliikkeeseen. Ei tuonikäiselle mitään osaa ostaa ! Itse tietävät parhaiten, mikä vempain olisi tarpeen. Niin minä olen menetellyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.05.2009 - 11:21

Vähän vaikea sanoa kun et kertonut yhtään millainen poika kyseessä, mistä pitää jne.Yksi olisi vaikka risteilylahjakortti niin että saa kavereitakin mukaan otettua, tai sitten joku mp3 soitin, tai dvd soitin, jos saa kallis olla niin playstation3 on varmasti mieluisa jos poika yhtään tykkää pelata ja ei vielä konsolia omaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 11:45

Minä antaisin lahjashekin ja voisi käyttää sitten omien halujensa ja tarpeittensa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 12:59

just tallinnasta ostin poijilleni vaatteita ja aina osaan ostaa sellaisia jot nenää vähän nyrpistellään.. siis anna ostaa itse! mä en ost enää mitään mokomille:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 13:21

Ehdottaisin lahjakorttia. Joko johonkin harrastukseen liittyvää, tai vaikkapa vaatteisiin käytettävää.
Kesä on tuloillaan ja nuoret, mikseivät myös vanhemmat, haluavat varmasti uusia kesäasuja.
Oletko jo kysynyt päivänsankarin omaa mielipidettä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 13:21

Mun poika ainakin haluaa vuoden päästä autokortin ja perään heti oman auton. On siitä puhunut jo nyt kun täytti 17 v. Että semmonen rahareikä on odottamassa. Nyt sai synttärilahjaksi oman tietokoneen, kun vanha ( 4 v. ) ei ole kuulema tarpeeksi nopea, no nyt on ja kaikilla herkuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 18:38

oiskos teilläpäin jotain garttingrataa osta piletti sinne ja menkää vaikka koko porukka kilpailemaan, taikka keilaamaan, tai kaikki mukaan ja laivalle pitään hauskaa....nyt on aika halpoja nuo laivamatkatkin ainakin turusta , kun lähtee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 20:28

Antaisin lahjaks vaikkapa ns. kuntosalikortin (tään myös omille pojilleni), voip lihaskuntoo harjottaa, uida, yms. juups. pikkasen on vaikeet kun ei tiiä näist hänen muist harrastukistaan, mut näin pääsee ainakin palautuu tietsikka/TV -harrastuksesta hetkoseks ja kunto kohhhhooo....

Lähteet:
intissäkin sitä tarvitaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 20:47

Ton ikäselle on kyl vaikee ostaa.Ite oon saanu jo monta vuotta lahjani rahana,voi sit ite ostaa mitä tarvii ja tulee varmasti mieleinen lahja.Isompana ku jo osaa arvostaa rahaa lahjana,ei tarttee välttämättä olla sitä avattavaa pakettia.Onks omaan asuuntoon muutto jo pojal suunnitteilla? Siinähä löytys kans paljo hyödyllistä ja tarpeellista lahja ideaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 22:15

Jos on auto niin siihen jotain tarvikkeita? Rahalahja olis myös varmasti mieleen, tai sitten joku aineeton lahja esim. lounas saattais olla hyvä. Tai lahjakortti johonkin leffa/peliliikeeseen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:57

Anna puheaikaa kännykkään.