Onko lennu saanut tarpeekseen napsusta,kun käyttäjä tili on poistettu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 09:41

Valitettavasti näin on käynyt!!!!!
Onkin jo ikävä lennun vastauksia joissa oli sitä jotakin!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 09:18

Hän lopetti kun Anonyymit olivat niin ilkeitä ja joku nimimerkki joka alta lipan vetää muiden vastaukset. Lennu itse ilmoitti minulle syynsä lopettamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 09:23

kyllä lennu läksi, mutta tuolla jossain takasivuillaoli hänen blogilinkki , käyppäs vilkasemmasa ja siten voit moikata lennua...en nyt edes muista edes mikä oli kyssärinä siinä , oiskos ollut, kun valpperi toivotti hyvää kesää, katsoppa sieltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 09:38

Huomasin saman viime viikolla,ikävää ja valitettavaa!!Ei varmaankaan Napsusta vaan ilkeistä ja inhottavista anonyymeistä,joita täällä piisaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 10:10

Ei nyt juuri tule kyseinen lennu mieleen, olen ollut täällä vasta niin vähän aikaa. Joku noista homonyymi-anonyymeistä on todella onneton. Mistään ei saisi iloita, mikään tavallinen ei saisi olla hauskaa, ei saa olla mukavaa toisten kanssa täällä Napsussa. Uskon, että tuollainen ihminen on katkera jostain elämänsä tilanteista. Mehän emme voi olla syypäitä siihen, turha meidän juttujamme on täällä pilkata. Tulee mieleen eräs tuttavani, jolle ehdotin elämän tavoitteeksi "pyrkiä olemaan onnellinen", johon hän vastasi, ettei haluakaan olla onnellinen. Siinähän se ero sitten meihin muihin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 10:28

Joo näin on hänen kohdallaan käynyt. ei ihme jos saa tarpeekseen jostain jutuista. en tiedä onko hän nykyään millään palstalla. Lenulla oli mielestäni hyvät vastaukset täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 10:43

Juu Lennu lähti, kun ei jaksanut sitä jatkuvaa mollaamista kestää. Anonyymit olivat kaikkein ilkeimpiä, mutta myös nimimerkillinen syyllistyi ihmisten loukkaamiseen ja aliarviointiin. Lennu tekee nyt omaa blogia ja laittaa puutarhaa kesäkuntoon. Ikävä on lennua ja hänen vastauksiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 10:56

Tiedätkin jo syyn miksi hän poistui napsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.05.2009 - 11:25

Saman huomasin noin viikko sitten muistaakseni, harmikseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 18:45

Kyllä kuulin ja ikävää kun jonkun kohdalla tapahtuu tuollaista. Ei luulisi, että tänne tullaan ketään mollaamaan. Huulta voi heittää, mutta että mennään noin pitkälle kiusaamisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 22:20

En ollut huomannut ennen kuin tässä sanottiin. Harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 01:33

Harmillinen juttu!Lennulla paljon hyviä vastauksia ja mukava ihminen.Kiusaaminen sais loppua jo!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 13:04

Ikävää,että hän jätti meidät.Mutta täällä Napsussa on muutama tosi ilkeä ja hävytön käyttäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 10:43

ymmärtää hyvin että henkilökohtaiset 'päälekäynnit' alkaa tympiä ... toisia tympii ehkä vieläkin enemmän jatkuvasti toistuvat turhailut ...