Laran koulutuksen tulos? koti.welho.com/slemmett/imag...oggie2.gif

Lisätty: 20.05.2009 - 02:18

Hakis kun tietäs mitä hakis? Hyvää Huomenta!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 08:28

Aamutoimet näyttävät tuolta varmaan ulkopuolisen tai lapsen silmin. Hyvää huomenta!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 06:08

Hyvää huomenta sinullekin, noin minäkin useasti haen, kun tietäis mitä haen, eikä minua ole kukaan kouluttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 07:37

Huomenta, olipas hauska karvaturri,
ja muutakin hauskaa löytyi sivustolta;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:12

Huomenta,semmosta se joskus on,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:12

huomenta sinne kaikille, juu hukas on välillä yks sun toinen... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:42

Huomenta!
Minun pitäisi etsiä lapio ja mieluummin ennen sateita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:46

Jahas minähän se siinä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 09:15

Huomenta sinullekkin,tolta näytin silloin,kun olin lähdössä työhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 10:15

Lara sentään osaa pysyä tietyllä alueella ja ulkoiluttaa näin itse itseään. Minulla on täällä sellainen laiskamato-nakki, joka ulkoilee aamupäivisin vain, jos on kaunis ilma, muuten nukkuu yli puolelle päiville. Ei nouda, ei tule, ei ole hiljaa, ei syö, ei tule sisälle, ei tee mitään mitä pyydetään. Mutta sellainen kuuluu mäyräkoirien luonteeseen. Tämä on jo toinen mäyräkoira minun elämässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 10:21

Lara näyttää olevan samanlainen säntäilijä kuin minä aamuisin pommiin nukuttuani. Ei tiennyt mihin olisi ensimmäiseksi syöksynyt ja kiire oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.05.2009 - 11:27

Huomenia huomenia, huomasin karvakaverin muistuttavan hyvin paljon minuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 16:03

Lehteä lukemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 13:10

Huomenta!Tuolta näytän,kun herään aamuisin.