Onko tämä hyvä vauhti napsuilussa : yhdeksän päivää ja 1500 pistettä. Miten teillä muilla ? Nyt olen ekspertti !

Lisätty: 20.05.2009 - 11:13

Kyllä olen ehtinyt muutakin, hoitaa kahta lapsenlapsiani pyydettäessä ja muutenkin, tavata hoivakodissa olevaa äitiäni, järjestellä kotejani, tiskata, laittaa ruokaa, soitella haitaria jne. Totta on, että sosiaalinen elämä on aika kapeaa täällä maaseudulla, en kuulu/halua kuulua seurapiireihin, mutta ei se haittaa. Koen tämän napsuilun lähinnä kirjallisen harrastuksena, tuotan tekstiä omasta elämästäni, siitä miten koen ympäristöni. Sekin on melko terapeuttista, oletteko huomanneet. Sitäpaitsi, vaikka olenkin liittynyt Napsuun maaliskuussa, niin olin sen jälkeen kaksi kuukautta poissa Egyptissä, joten sieltä käsin en ole ollenkaan napsutellut. Aion ottaa nyt menettämäni ajan takaisin !

Avainsanat: napsu ekspertti pisteet vauhti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 19:45

tiukkaa tahtia, onneksi olkoon
hyvä niin pitkään kun jaksat jatkaa aloittamallasi linjalla, eli järkeviä kysymyksiä ja asiallisia, harkittuja, uskottavia vastauksia, eikä sellaisia minuuttikopioita ja järjettömyyksiä kuin eräillä muilla 'vauhtihirmuilla'

- me hämäläiset tullaan seuraavalla junalla -

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 21:10

Kyllä se siltä kuullostaa! Hyvä on vauhti, hienoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 21:12

Välillä enemmän välillä vähemmän.
Älä suotta laske niitä - tulee vaan turhaa ressii...
Yksi hyvä vastaus voittaa 100 pistettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.05.2009 - 21:18

Niin sitä pitää, hyvä tyttö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 21:22

Hieno homma!Jatka kyselyjä,ovat olleet mukavia kyssäreitä!
Mulla on pää jotenkin niin tyhjä,en osaa ers kysyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2009 - 21:33

hellitä hellitä! :D hurja tahti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 21:34

Oletpa ollut kova napsuilemaa.
Kyllä sen on huomannutkin napsun sivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 21:38

Hurjatta olet napsuillut hurjasti.Oletko nukkunut lainkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.05.2009 - 21:42

Minä sain ensimmäisenä päivänä 2200 pistettä.. Siitäkin joku anonyymi teki kauhian shown, kuulemma olin huijannut. Tässä huomaa että jos sitä on aktiivinen ja omaa kenties matkakuviakin niin äkkiä ne pisteet kerääntyy. Onneksi olkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 21:43

Onneksi olkoon, hyvä vauhti on ollunna siul, ja kysymykset/vastaukset myös kiitettävii miun mielestäin, jos siul taso pysyy samana kuin tähänkin asti, niin anna palaa frank, eiku sii hurjatta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 21:44

hyvin tienattu.. jossain vaiheessa joku 150/päivä.. mut nyt en tiedä ja ihan sama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 22:37

Omat pisteeni ovat 624, ja liityin tänne 15.3. eli noin kaksi kuukautta sitten. Mielestäni minäkin olen ollut melko aktiivinen, joten kyllä sulla on tosi kova tahti. Joku kysyikin jo nukutko ollenkaan. Minä mietin tässä, että syötkö myöskään ollenkaan, tai oletko töissä, tai koulussa, tai käytkö ylipäätään ollenkaan ulkona, ja vietätkö sosiaalista elämää? Itse en jaksaisi, enkä edes ehtisikään kokonaisia päiviä täällä napsussa viettää. Mulla ei tosin juuri ole matkakertomuksia, kun olen niin vähän matkustanut, eikä ole matkakuviakaan. Ei oo tullut laitettua, kun ei niitä oo muutenkaan koneella, on vaan vanhanaikasesti albumissa. Niistähän tais kertyä eniten pisteitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 23:01

No onnea minulta !! itse olen huhtikuussa liittynyt ja vieläkin olen "edistynyt" siis ei 1400 pistettä vielä ole. No, pikkuhiljaa hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2009 - 23:08

Sinulla on kutakuinkin sama tahti kuin minullakin on ollut. Olen ollut seitsemän kuukautta Napsussa, ja pisteitä on kertynyt aika paljon. Nyt alkaa tahti hiipua, kun iskee välillä sellainen Napsu-väsymys. Enkä muutenkaan viitsi istua tässä koko päivää. Monethan ovat kuvilla saaneet paljon pisteitä. Minä en ole laittanut kuvia yhtään. Vastailulla ja äänestämällä pisteet on kertyneet, sekä noista parhaan vastauksen valinnoista. Talvella saattaa piristyä tähän Napsuiluun taas ihan eri tavalla kuin kesän kynnyksellä. Onnea sinulle ja jatka aktiivisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 00:52

Niin sitä pitää reipas tyttö olet ollut ja perässä tulet ,että kohina käy, itse olen ollut aika laiska nykyään, mutta aina jotakin. Nyt on ollut aika paljpon muuta tekemistä ja kotiin lähtö lähestyy ja siksi ei aika riitä jokapaikkaan, valitettavasti.
Mielestäni olen jo saavuttanut sen tason jossa on hyvä ja turvallista olla ja noihin ylempiin on niin vaikea alkaa rypemään joten annan ajan kulua ja kaiken rullata itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 01:21

professori ainesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 06:20

Herää kysymys mihin sinä nyt käytät saavuttamasi pisteet ? vai tarvitaanko lisää niitä tavoitteesi saavuttamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:25

Hyvä on vauhti.Onnea,itse olen jo kohta vuoden ollut,niin tuli keskimäärin 78 pistettä päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:35

onnea sinulle, ahkera olet ollut ja kivoja kyssäreitä ja vastauksia on sinulla , joten anna palaa vaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 09:42

ahkera olet:) vaikka pisteillä ei taida enää olla merkitystä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 10:43

Se tietää sitä että olet olut ahkera täällä. ei minulle väliä paljonko minulla on kait mää jo prossa olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 14:01

On aika hurja vauhti.Olin päivän poissa ja kysymyksiä on tulvimalla.Meni just 29.000 rikki.