Postituslistalla olijat tuleeko meilejä?

Mulle tulee!
Moi

Ilmoitan, että en tiedä tästä postista mitään. Samalla pyydän, että lähettäjä poistaa tietoni postilistalta.

Matti Eve
toimitusjohtaja/päätoimittaja
Monday´s Special Oy/ Radio Voima
Esa-Konserni
Aleksanterinkatu 10
15110 Lahti
Tel. +358 3 7575 986
GSM:+358 44 7360 850

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 18:34

Mulle tulee niin paljon sähköposteja,ettei väliä vaikka tulisi vielä lisääkin.Ottaa päähän niin tajuttomasti,kun aamuisin menee aikaa roskapostien poistamiseen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 17:34

Varmaan kannattaa ottaa yhteyttä Matti Eveen suoraan, hän ei välttämättä kuule hätääsi tätä kautta. Vai mikä tämä ongelma oikein on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 17:36

On tullut muutamalle kaverille tämän päivän aikana ja lähettäjä on Kino Iiris. Siis hyvä esimerkki siitä, miten joku on siepannut jonkun koneelta sinne murtauduttuaan postituslistan käyttöönsä ja suoltaa sitä nyt tiettyihin ennalta määritettyihin osoitteisiin. Älä vastaa meileihin ja avaa mitään linkkejä posteistasi, tarkista virustentorjuntaohjelmallasi onko koneellesi päässyt joku haittaohjelma ja poista se ja puuttaa modeemisi ja koneesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 18:50

Mulle tulee kyllä kaikenlaisia Jaana Markuksia ja Johanna Iiriksiä ym. Useimmiten miehen ja naisen nimi peräkkäin. Olen avannut joskus ja ne yrittävät myydä mikä mitäkin. esim. alusasuja tms. En enää avaa niitä ja poistan heti sellaisenaan. En minä tiedä miten niihin saa stopin. Syytän itseäni, että olen kait joskus laittanut nimeni taas johonkin väärään paikkaan ja sit siitä seuraa tuollaista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2009 - 19:14

Tuleehan niitä vaikka keiltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 19:22

Minulla menee kaikki epämääräiset viestit suoraan roskakoriin, ainoastaan ja vain ne tulevat saapuviin, jotka ovat osoiteluettelossani.
Tiukenna sähköpostisi sääntöjä, tai laita spämmisuodatin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:48

Ei tule jos joku eksyy ,se menee roska postiin suoraan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:57

ei ole tullut tuollaisia, mutta pari matkatoimistoa , kyläkin lähettää ahkeraan matkaviestejä, ei ne minua ole häirinneet poistan vain katsomati..