Mitä kuuluu Matti Nykäselle?

Lisätty: 20.05.2009 - 09:12

www.iltalehti.fi/viihde/2009...0_vi.shtml
Tulihan se sieltä! ;-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 12:06

Lukekaa 7-lehdestä, minulle ei tule ko lehteä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.05.2009 - 12:06

Viimeksi mitä Matista luin, ei mennyt yhtään hyvin. Toivottavasti joskus menisi taas paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 12:24

En kyllä minäkään tiedä koska ei tule enää 7 lehteä eikä muutakaan missä olis juoruja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.05.2009 - 12:37

No eipä tuo seiska tule kotiin eikä muutenkaan tule luettua.. Kaippa se onnelisena Mervin kanssa seuhtoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 13:05

Viimeksi kun olen lukenut niin Mervi hakee Matista eroa ja Matti tekee Mervistä rikosilmoituksen koska tämä on mustannut Matin maineen.Näin luin muistaakseni netissä Iltalehdestä tms ja olisko siitä viikon verran aikaa.En sitten tiedä onko asetelmat taas muuttuneet :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 14:39

Kuulukoot mitä hyvänsä-ei kiinnosta tippaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 14:43

"Elämä on ihmisen parasta aikaa" on Matti itse todennut. Toivottavasti hänellä myös tänään menee hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 15:02

evvk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 15:13

Muutama päivä sitten tepasteli vastaan Jyväskylässä ja näytti olevan ihan OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2009 - 15:24

En ole seuraillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2009 - 15:37

Ei ole Matista kuulunut mitään ainakaan viikkoon. Taitaa olla joku suvantovaihe menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 16:02

Antakaa sen Matin olla jo rauhassa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 16:43

Matti oli onnellinen joku uusi böönä kainalossaan jossain lööpissä jokin aika sitten, liekkö sekin romanssi jo kuihtunut ja Mervin luo palannut on Matti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 16:57

Ehkä kuten yllä jo seurailtukin, täänhetkistä tilannetta en tiedä (kun ei oo taas soitellu mulle:)).

Tosiasiassa ei kiinnosta julkisuuden henkilöt yleensäkään mua....ovat mielestäni suurennuslasin alla eläviä ihmisiä, kaikilla ei kantti kestä sitä, samanlaisia pulliaisia kuin mekin, mutta joutuneet/päässeet julkisuuteen joko ansaitusti tai ansiottomasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 17:11

Hyvää miehenalulle tuntuu kuuluvan.

Matti Nykänen on taas jyväskyläläinen
16.5.2009 15:48 (Päivitetty 16.5.2009 15:53)

- Hienoa olla taas Jyväskylässä ja hienoa olla taas jyväskyläläinen, Matti Nykänen totesi Torikeskuksen Hoviraitilla lauantaina.

Mäkihyppylegenda ja kestojulkkis Matti Nykänen on taas palannut kotikonnuilleen.

Nykäsen yksityiselämän värikkäitä käänteitä seuranneille viimeisintä väliaikatietoa mieheltä itseltään:

- Hienoa olla taas Jyväskylässä ja hienoa olla taas jyväskyläläinen, hän kertoi yleisölle Torikeskuksen Hoviraitilla lauantaina.

- Laulukeikkoja jatkuu syksyyn asti ja jos kantti kestää, niin mäessäkin pitäisi käydä, Nykänen valotti lähitulevaisuuden suunnitelmiaan.

Sloveniassa pidetään maaliskuussa mäkihypyn veteraaniolympialaiset, joihin osallistumisen suhteen Nykänen ei luvannut mitään varmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 17:58

Ilmeiseti hyvää kun palasi Tapolaan rakkaansa luokse,
joka antoi pienen syrjähypyn anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 21:41

Matti on pelimiehiä ! Höynäyttää "keltaista lehdistöä" kaikenlaisilla tempauksilla, ja saa hyvät korvaukset jutuistaan ja paljastuksstaan. Ja ihmiset lukevat. Ja Matti tienaa. Ja peli jatkuu...
Kuinka kauan Matti N. jaksaa joitakin ihmisiä kiinnostaa. Luulenkin, että Matti pitää suomalaisia vähän pilkkanaan, seuratkaa nyt, miten hänestä kirjoitellaan: Matti löysi rakkaansa ...Matti palasi Mervin luo... Matin uusi rakas... Matti ja Mervi... Jatkon jo tiedättekin. Suomen Kauniit ja Rohkeat, Brooke ja Ridge livenä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 22:04

En ole seurannut Matin elämän menoa.
Elköön niinkuin haluttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 09:28

matti menee mervin luokse taas ensiviikolla ja kaikki on valtakunnassa taas hyvin...heheee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 09:37

enpä tiiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 15:07

Ketä kiinnostaa?? Anteeks vaan kauheesti...