Piten paljon hyödynnätte Napsun sääpalvelua oman asuinpaikkanne kohdalla?

Itse seuraan pelkästään sitä, kun on sattunut paikkansa pitämään. Tänäänkin tämän hetkinen sää pitää prikulleen paikkansa. Hyvä näin "kevätkylvöjen" aikaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 11:57

Kyllähän sitä aika usein tulee katsottua.
Aika hyvin pitänyt paikkansa.

Kysyjän kommentti

Kiitos, toivottavasti se näyttää enemmän niitä aurinkoisia päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 09:51

En seuraa säätä tiedotusvälineistä. Katson ikkunasta järvelle, päästän koiran ulos. Sen jälkeen tiedänkin jo, millaista sää on. Sitäpaitsi huonolla säällä ei edes koirani nouse sängystä, niin viisas se on !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 09:57

ihan päivittäin, nyt kun on tuo maalausurakka käynnis...hurjatta on sinul viisas koira, pitääpi ottaa itsekkin opiksi ja pysyä sängys huonoil ilmoil..:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2009 - 10:06

Hyvin usein käytän sitä. Huomasin vaan, että lämpötiloissa oli pahoja virheitä. Jatkuvasti poikkesivat ilmatieteen laitoksen ja todellisen sään kohdalla 5-6 astetta huonompaan suuntaan. Nyt ne virheet on korjattu, joten voin luottaa niihin paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:15

Minulla on oma sääsatelliittiasema,josta näkee neljän päivän säään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:18

En katso napsun säätä olenkaan,katson lehdestä ja televisiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:44

Uutisten yhteydessä telkkarista vilkaisen sääkarttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:45

en yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 11:34

Ei ole tarvetta,ihan sama mitä säätä luvataan,kaiken joutuu kestämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.05.2009 - 12:42

En ollenkaan.. Katson sään joko telkasta tai sitten Forecan sivuilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 13:09

Itseasiassa en ole käyttänyt sitä vielä kertaakaan.Iltalehden sivulla olevaa sääpalvelua käytän lähes päivittäin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2009 - 15:31

En lainkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 16:48

En ollenkaan, seuraan Iltasanomien sääennustetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 18:05

En koskaan, on muita parempia ja omat silmät.
(täällä se ei kyllä ole paras)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 18:13

En tarvitse sitä, koska tietokoneeni näytöllä näkyy automaattisesti aina asuinpaikkakuntani säätiedot.