Siis oliko osoite "2 A" vai "A 2"?

Kuinkahan usein posti menee väärään laatikkoon tässä kirkkonummelaiskiinteistössä?
1.bp.blogspot.com/_ioF-WmX1e...koissa.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 10:01

Minun kaupunkipostilaatikossani on oikein iso A, mutta ei nimeä lainkaan. Kyllä posti on osannut tuoda kirjeet oikein. Mutta sellaisiakin osoitteita on kuin katu 24 , A a 14 tai jotain tosi sekavaa. On vaikeaa ainakin kokemattomalle löytää oikea osoite, saa kävellä monen rapun ohi etsiessään oikeaa ovea.

Kysyjän kommentti

- Mikä on postimiesten ja ilotyttöjen ammattitauti?
- Jakomielitauti.

En ihmettele yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 05:21

Kyllä varmasti menee useasti, hauska merkintä tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 06:20

Aika avuton ratkaisu, varmaan sekaannuksia tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 07:10

Arpapeliksi menee, sillä ei tuota tiedä lähettäjätkään, millainen ratkaisu tuolla on.
Väärin menee, vaikka posti jakaisikin oikein.
Montakohan kirjettä ja tiliotetta ehditään vuoden mittaan avata, ennen kuin huomaavat erehdyksen? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:09

Olen jakanut postia ,kun olin alle 20 vuotias,sanoisin ei mitään ongelmaa.Tuon kuvan perusteella.Postin jakajat ovat ammattilaisia.Rekkakuorma postia hoituu hetkessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.05.2009 - 08:17

A B C postiljooni jakelee, laatikoita pitkin - väärään osoitteeseen.
Olipa omalaatuinen. Ihan kuin siinä olis ollut useamman talon laatikot vierekkäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2009 - 09:06

Kyllä noin sekavista osoitteista tulee jossain vaihessa sanomista niin omistajilleen kuin postillekin. Varmasti menee postit ja osoitteet sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 09:19

meillä kun on rivissä 6 laatikkoa ja joka laatikossa nimi ja osoite, niin kas kummaa sieläkin on naapurin postia meitinlaatikossa tai toissinpäin, joten kyllä niitä virheitä sattuu jakajallejjin, mutta sanoisin näin, että jakajan sijaiselle satuu...oma jakamme on tuttu ja tarkka...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:24

Se on 2 A ja sitten asunnon numero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2009 - 15:34

Voi apua! :) On postipoijjalla hommaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 15:40

Lajittelussa varmaan voi tulla äkkinäiselle virheitä, mutta ammattitaitoinen postinjakaja
selviää tuosta leikiten.
Kaikille meille joskus sattuu virheitä, olemmehan ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 22:44

Oikein itella jakaa.