Muuten Timppaa voitte onnitella on tänään ostanut asuntovaunun ja sitten alkaa suomen niemi tietää kun Timppa vaunuilee!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 22:45

paljon onneeaa vaaan, sinne vaunuileemaaan... :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 22:47

onnea timppa ja tervetuloa caravaanareihin...me varmaan sitten jossain törmäilemmekin , kun met kans tuon nelipyörämökinkans huristelemme pitkin poikin suomen maan..jos kakki hyvin menee niin lähdetään jussista liikenteeseen ja sinne minne auton nokka osoittaa..katselen tarkkaan uunon näköistä kaveria ja tuun moikkaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 23:04

Onnea, onnea vaan asuntovaunun omistajalle!! Maisemat vaihtuu sitten tulevana kesänä. Onhan se varmasti kivaa, kun ei tarvi nököttää yhessä ja samassa paikassa vaan mennä sinne minne milloinkin huvittaa ja nukkua kussa kulloinkin väsyttää. Ei tarvi tilailla yöpaikkoja. Joskus olemma mekin kesällä vuokranneet asuntoautoa, kun kiertelimme Norjaa pohjoisesta ihan etelään. Se oli ihan hauskaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 23:18

Karavaanari, karavaanari - teiden tukko. Onneksi olkoon. Sinut tuntien tiedämme ettet ole tukko. Upeita matkailukilometrejä. Laita muuten isoilla kirjaimilla sinne vaunun keulan yläreunaan nimesi niin tiedämme varoa. Ehei leikki leikkinä. Varmasti moikkamme. Ja se meillä karavaanareilla on hyvä tapa että aina morjestetaan kun vastaan tullaan. Asuntoautot vähemmät vastaavat, mutta kyllä nekin viimevuosina ovat jo alkaneet vastailemaan enemmän käden heilutuksiin.
Niin ja jos täällä meilläpäin ajelet, niin aja ohi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 23:37

Onneksi olkoon!
Pysyköön bensan hinta edes nykyisellään. Vaunu kun pikkuisen lisää kulutusta.
Minne mahtaa suuntautua ensimmäinen retki? Lappiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.05.2009 - 00:22

Onnea, onnea, onnea ja vielä onneksi olkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 01:18

Onnittelut! Hieno juttu!

Seinäjoella on yksi Suomen parhaista Karavaanarialueista:
www.caravan-kalajarvi.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 02:43

Onnittelut ja Onnea matkalle kara vaarani !

Tässä Timpalle ensimmäinen uusi liikennemerkki matkalle tiedoksi.

Varo kara vaarani!
1.bp.blogspot.com/_ioF-WmX1e...G_1956.JPG

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 04:14

Onnittelut Timpalle, hyvää matkailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 05:46

onnittelut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 06:21

Onnea, onnea, ja mukavia turvallisia reissuja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:14

Onnittelut,timpalle.Matkailu avartaa,sekä antaa hienoja kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 09:47

Hyvää matkailukesää, aja turvallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 09:57

Onnea vaan Timpalle, olet valintasi tehnyt, nyt nauti siitä ! Saatat kulkea edelläni, kun matkustan moottoritiellä. Onneksi pääsen ohitsesi. Mutta jos kuljet pikkuteillä, niin sitten, kun olen puolisen tuntia roikkunut perässäsi, niin päästä ohi, please! En uskalla ohittaa mutkissa, autoni ei myöskään ole mikään kiihdytysajoneuvo, mutta haluaisin ajaa vähän nopeammin, ainakin nuo ylämäet. Kiitos, sinulle siitä, Timppa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:26

Onnittelut.Muut karavaanarit ovat varmasti iloisia saadessaan Timpan mukaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 11:15

Onnitteluni Timpalle,oivasta valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 12:40

ONNITTELUT SULLE TIMPPA ASUNTOAUTOSTA .MINNE MATKUSTAT?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 17:41

Onnea vaan ja iloisia karavaanarireissuja ympäri ämpäri Suomen maata...ja miksikäs ei muuallekin. Entisenä karavaanarina olen kiertänyt melkein koko Suomen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 21:39

Onnea uudelle karavaanarille!Itse en ole kulkenut asuntovaunulla,mutta olen asustellut semmoisessa yhden tunturin kupeessa,ihan ok oli paikallaankin.Kivoja reissuja sulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 09:33

Wau! Onnea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 23:18

onnea meikäläisenkin puolesta!!!..ehkä jossai päin ohitellaan, matkalla maailmaan:)..meillä tosin asunto auto, mutta mitä väliä..samaa karavaani jengii sitä ollaan:)