Kenen kone ei takkua?

Kuka onnekas ostanu sellaasen tietokoneen, joka toimii aina eikä hidastele? terv. nimimerkki Jälleen Jumissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 19:19

minulla kyllä toimii ihan hyvin , en ole huomannut mitään , no ihan joskus tuntuu , kuin sivu ei aukeis, mutta kun uudelleen klikkaan, niin sekin hoituu, oiskos siinä sinun koneellasi siivouksen paikka..eli poista turhia juttuja sieltä..jos niitä on, ystäväni osti mini läppärin ja heti ensitöikseen poisti sieltä turhia ohjelmia, joten se kone toimis nopeammin ...en tiedä miten nyt on toiminut...minulla on tälläinen acer oiskos 17" vai mitäkös tämä lie..mutta hyvin pelittää kyllä...

Kysyjän kommentti

kiitos pitkästä ja perusteellisesta vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 19:12

Ei sellaista konetta ole vielä keksittykään. Minulle on aina suoranainen ihme kun tietokone yleensä kaiken "käskyttämisen" ja latauksien jälkeen käynnistyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:13

Minulla takkuaa myös joka päivä, läppäri on minulla ja miehellä iso kone, hänellä ei ole mitään ongelmia, minun koneella vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:15

Kyllä tämä minun koneeni HP Compaq nx6110 takkuaa jatkuvasti. Muistia siinä on ilmeisesti liian vähän, niinkuin käyttäjälläänkin. Sitä voisi kuulemma ostaa lisää. Mutta yritän pärjäillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:17

Kyllä kone takkuilee jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 19:28

Mulla pöytäkone toimii oikein hyvin. Värit joskus häviää. Mikä lie vialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:34

läppärissä minulla ei ole isompia murheita,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:45

Tietokoneet, ne vasta on yllättävän inhimillisiä vempeleitä.

Niillä on hyvät ja huonot päivät.
Ei sille mitään voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:00

Kaikki koneet toimii kuin ajatus! Tarpeeksi nopeutta ja vääntöä .
En lataile mitään turhuuksia netistä , ja koneitani ei pääse käyttämään kukaan muu kuin minä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:23

Kumpikin kannetava toimii moitteettomasti - toinen jo kahdeksan vuotta.
Ohjelmia joita ei käytä ei kannata ladata, eikä ainakaan niin että käynnistyksen yhteydessä aukeavat. Myös virustorjunta kannattaa tarkistaa ja kokeilla jotain toista, saattaa auttaa tuohon yllättävän paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:38

mun 9020 pelittää hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 21:12

tunti sitten olisin vastannut ettei koskaan mitään ongelmia, mut just kun en kerenny niin sitten alkoi toi sählinki, www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/13911

onneks oli ihan helppo nakki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 21:31

Minun pöytäkone on toiminut nykyisin moitteetomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 21:57

Voi hyvänen aika onko tosi, että noin monella tökkii kone?
Ostin aikanaan FS Amilon ja sitten se oli maanantaipäivän tuote ja he vaihtoivat sen toiseen amiloon 17" näytöllä oikein hyvä kun on reissaava kaveri, mutta kuulemma ei ollut pienempää tarjolla. Kyllä tää on pelannut hyvin kunhan vain on pitäny päivitykset ajantasalla ja muutenkin skannaa pöpöt pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:06

No, kyllähän tämä välillä takkuaa.. Edellinen hajosi kokonaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:26

jees takkuaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:14

Hyvin pelaa kun ostaa uuden aina silloin tällöin.
Kaksi vanhempaakin on vielä aktiivikäytössä. Niillä on hyvä napsutella ihmisille laskuja. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:29

Ei koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:35

viimesen kymmenen vuoden aikana ostanut,uusia laitteita kotiin,kaikki hajoaa jut kun takuu mennyt ohi.raivaus saha ,ruohonleikkuri,auto,vesipumppu,moottorisaha,oli vielä muitakin koneita jotka hajosi.Niimpä tämä tietokone hajosi kun oli vuoden ,ja parikuukautta päälle.oli oikein tekninen vika.Joutui vaihtamaan muisti kampoja,kun olivat rikki.sen jälkeen toiminut hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:32

Takkuaa silloin tällöin.