Oletteko kuulut jo käen kukkuvan?

Minä kuulin äskettäin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 18:47

en tänä vuonna

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 18:01

jo vain,mutta kukkui yli 40 kertaa elikkä meikäläisellä elinaikaa rutkasti jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:19

olen kuulut jo viikon verran ja eilen kukku tuossa pihapuussakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:45

En, vaikka käkikorpea on ympärillä ja reilusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:49

Eilen olimme maalla ja siellä kukkui käki varmaan satoja kertoja,pääsimme oikein näkemäänkin sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:54

Täällä Pirkanmaan pohjoisosissa käki on vielä talvihorroksessa. Ei ole kuulunut tänä vuonna, viime vuonna kyllä kuulin. Kaulushaikara vai huhuilee pullonsa kanssa iltasella. Ja sitten joutsenet. Tänään lensi joku outo lintu veden pintaa pitkin, vikisi mennessään. En tunnistanut, käki se ei kuitenkaan ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:59

En ole vielä tänä vuonna kuullunna, mut isäävainaan toteamus oli äipälleni se, jotta nuit ikävuosii tulee ain lisää kun se käen kuulee kukkuvan kuiteskin joka vuosi:)

Lähteet:
nuo muistelot ja tämä hetki

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 19:02

Eilen kuulin ja vain kaksi kertaa kukkui. Eli sen mukaan minulla ei olisi enää kuin pari vuotta elinaikaa.

Lisätty: 18.05.2009 - 19:12

Joka vuosi lasken ensimmäisen kuulemani kukunnat ja aina on ollut yksi vähemmän. Nyt vain katosi muutama vuosi johonkin. Ei olisi kannattanut lopettaa tupakanpolttoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:05

Yksi raivopää terrorisoi koko eilisillan,

jos se vanha sanonta pitäisi paikkansa niin taitaa jäädä jo Metusalemikin toiseksi noiden elinvuosien suhteen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 19:24

Voi kun kuulisikin, mutta ei ole kuulunut. Odotellaan jospa vaikka kukahtelisi joku päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:26

Kyllä, mutta: Yhen käen punnerrukset on jotenkin epämiellyttävän tuntoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 21:59

No eipä ole noitä käkiä vielä kukkunut, vain Wiskysiepot kuhertaa öisin tuolla raitilla ja joitakin muita pöllöjä kuhertelee nurkilla!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:07

No enpä ole kuullut vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:27

en vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:20

Järven takana tuo kukuskeli viikonloppuna aamuyöllä.
Parikymmentä vuotta sitten tuli ikkunalaudalle luikittelemaan! Oli mennä korvat lukkoon kun yksinkertaisen lasin takana kolmen metrin päässä kukkui. Miten niinkin pienestä linnusta lähtee ääni joka kantaa monta kilometriä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:29

Useammankin kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:36

Kyllä muutaman kerran tänä vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 14:46

Ei ole vielä kukahdellut,mutta asunkin lähellä keskustaa,ei tänne käki usein eksy.