Se on päivä "pulkassa",miten vietät illan?

Tänään oli aurinkoisesta ilmasta huolimatta paljon kysymyksiä ja oli kiva vastata niihin.Hyvää illan jatkoa kaikille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 17:21

Niin alkaa kropassa tuntumaan että päivä taitaa olla pulkassa. Laitoin kukkia purkkeihin ja hieman maahankin. Huomenna olisi kasvimaan teko ja vanhojen vuorenkilpien pois repiminen. Myyrät olivat tuhonneet ne. Menen vielä siivoamaan jälkeni pihalle ja sitten nautinkin vaikka napsuillen loppuillasta. Hyvää illanjatkoa sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 17:27

tulipas sit kerreltyä toria ja kampaamos käyty , sekä erillaisia lähinnä maaliliikkeitä kierrelty , niin ja uimatikkaat hommattua, mitäs nyt , ehkä kahvia ja jaksaiskos men viel hiukan maalaan...aika tummaa pilveä, kyllä taivaalle pukkaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:35

Taidan mennä nukkumaan.
On sairas olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:59

opiskelen englantia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:30

Leikin tämän koneen kanssa ja odotan vesisadetta ettei tarvitsisi mennä nurmikkoa kastelemaan, on siemen kylvetty vasta viikko sitten, kun vanhan sammaloituneen maan poistin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 18:45

leivon muffinsseja pikkusikon kanssa. :D ja valmistaudun huomiseen päivään. 8)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:57

Raivailen täällä kotona vielä paikkoja, löytyy kaikenlaista tarpeetonta, jonka aion kohtapuoliin viedä kirpparille, mieheltä salaa ! Kukkapenkin kitkin aika puhtaaksi, istuttelin taimia, siirsin auringosta syrjään, kastelinkin vähän. Kyllä täällä tekemistä riittää. Soitin vähän pianokin välillä. Kyllä eläkkeellä voi tehdä kaikkea kivaa ! Saa nähdä, mitä ilta tuo tullessaan, ei se minulla vielä ole edes alkanutkaan. Ehkä syömme jotain jääkaapista, eilisen tähteitä. Ja tietysti napsuttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:07

nurmikon kolmas leikkaus tuli juuri tehtyä, nyt sitten vaan odotellaan sitä sadetta (muuten pakko ruveta vielä kastelemaankin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 19:17

Ohjelmassa telkkaria, napsuilua, iltapalaa, kissan silitystä. ja taas telkkaria. Sitten lukemaan ja nukkumaan. Ihan tavallinen ilta edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:40

Jalkapallomatsin katson ja sit nukkumaan. Hyvää illanjatkoa myös sulle:)

Lähteet:
tänhetkinen fiilis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:39

otan koht just pikkuset kainaloon ja rupeen maata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:07

Kyllä tää menee napsuilun ja telkkarin ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:29

olen ja elän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:32

Iloitsen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:41

Siinä se eilinen meni ihan laiskotellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 19:45

Koitan keksiä tarinan aihetta ja runoja.Syön popcornia ja katson leffaa.