Luin tänään lehdestä,että Norjan voittama Euroviisukappale ei ollut mistään kotoisin,jotain viulunvingutusta vain.Onko näin?

Piditteke te,jotka katsoitte Euroviisut Norjan kappaletta parhaana vai olisiko sielä ollut parempiankin?

Avainsanat: norja euroviisut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 16:12

Oli siellä parempiakin kuin Norjan kipale. Viulun vingutusta se oli, eikä mulle jäänyt mitään mieleen koko kappaleesta. Ja se esittäjäkään ei ollut alkuperäinen norjalainen ymmärtääkseni. Ukrainasta tai jostain sieltäpäin. Siksi kai sai pisteitä noilta itäisiltäkin mailta niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 16:09

Eikös se ollutkaan Norjasta kotoisin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:26

ihan hyvä se oli.. voit itse kuunnella sen youtubesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:37

Makuasioista ei kait oikein voi kiistellä, musiikkimakuja on niin monia.

En kyllä katsonut euroviisuja, mutta youtubesta katsoin ja kuuntelin voittokappaleen, ainakin oli erilainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:53

Ei se ainakaan paras ollut, se siinä vain oli kun se tyyppi oli niin monen mielestä aivan ylisöpö, siksi sitä äänestettiin. Sanokaa mun sanoneen.

Ps. Sen viulun jousessa oli aika paljon katkenneita jouhia, sillä varmasti hyvin "soitettiin" ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:39

Islannilla oli paras kappale finaalissa. Norja jäi paljon jälkeen. Harmi vaan kun niin monta hyvää tippui jo semifinaaleissa pois (Belgia, Sveitsi, Valko-Venäjä..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:46

Mä pidin siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:50

No ei se minusta ainakaan paras ollut. Tiedä sitten miksi milloin mitkäkin tavalliset ja tylsät biisit usein voittavat euroviisut. Olin aika varma, että Ruotsi voittaa, oli sen verran mahtipontinen kappale, mut enpä ole ennenkään osannut voittajaa ennustaa...Hyviä olivat mielestäni myös Portugali, Viro, Turkki ja Azerbaijan. On se vaan niin koomista, että kun kerrankin minusta Suomella oli ihan ok kappale edustamassa, niin ei pärjätty. Sitten kuitenkin joku melko surkea Lordin biisi menee ja voittaa euroviisut, kun olin ihan varma, et ollaan häntäpäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:03

Taisi Norja vähän pelata, olivat huomanneet, että itäiset maat äänestävät aina toisiaan. Nyt laittoivat sopivan solistin laulamaan. Ei se kappale mitenkään mukaansatempaava ollut, ei kyllä olleet mitkään muutkaan. Kaikkia en edes jaksanut katsoa, ei se ollut niin tärkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:14

Nooh, sanotaan että se biisi oli ihan kuunneltava..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 23:27

Ei se minun mielestäni paras ollu. Kuitenki kaiketi hyvin monien mielestä oli koska voitti. Itse tykkäsin kyllä monista muista paljon enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:43

Ei kait se paras ollut,mutta ei paras voita koskaan,aina se menee niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 17:49

Hei gritsalli,tässä sulle linkki yoytubeen,voit itse kuunnella ja katsella Alexanderin esitystä ja KATSO MIKÄ HYMY!Vertaa sitä esim,Waldoon,joka tais olla aika kivikasvo.Voit samasta linkistä nähdä muitakin euroviisuja,näköjään sekä Norjaakin uudelleen ja uudelleen.Alexander on näköjään itse sanoittanut ja säveltänyt viisun.Ei hassumpi!

Lisätty: 19.05.2009 - 17:50

unehtui:
www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 23:29

no ei todellakaan ollu paras siitä joukosta. mutta kovalla mainostamisella ja ennakoimalla se veti voiton, valitettavasti:(..harmittaa vaan waldon puolesta,koska oli kyseessä kuitenkin suomelta todella hyvä ja erilainen biisi,kuin yleensä.